Повноцінний задній огляд – важливий фактор безпеки дорожнього руху. Якщо задній двірник зношений або несправний, водієві складно отримувати повну картину того, що відбувається позаду авто, отже, контроль дорожньої ситуації ускладнюється. Це стосується і паркування, і їзди заднім ходом, і звичайного руху в потоці.
- Чому важливо, щоб заднє скло було чистим;
- Як вибрати й замінити задній двірник?
- Bosch випускає понад 100 найменувань склоочисників спеціально для заднього скла.
Про задній склоочисник власники універсалів, хетчбеків або кросоверів згадують, як правило, взимку. Конструкція цих авто сприяє тому, що заднє скло за поганих погодних умов швидко вкривається товстим шаром бруду. Чому важливо підтримувати його в чистоті?
- Щоб вчасно помітити перешкоду й уникнути зіткнення при їзді заднім ходом. Якщо задній огляд обмежений, водій орієнтується тільки на бічні дзеркала. Але їх недостатньо, щоб вчасно помітити, наприклад, пішохода, який раптово з’явився під час паркування.
- Щоб правильно оцінювати дорожню ситуацію під час руху трасою або міською вулицею. Перш ніж зробити певний маневр або різке гальмування, обов’язково потрібно дивитися, що відбувається позаду. З хорошим заднім оглядом легше, наприклад, побачити автомобіль, що стрімко наздоганяє та оцінити ймовірність зіткнення.
Як вибрати і замінити задній двірник?
Щітки для склоочисника заднього виду з металевим каркасом присутні в асортименті всіх без винятку брендів. А ось більш специфічні безкаркасні та пластикові випускаються помітно рідше. Втім, для власників авто з двірниками такого типу це скоріше хороша новина, ніж погана: «no name» бренди сумнівного походження сходять з дистанції, а боротьбу за споживача продовжують великі та шановані виробники. Наприклад, Bosch випускає понад 100 найменувань щіток склоочисника спеціально для заднього скла, зокрема знамениті Aerotwin. Інноваційна технологія Power Protection Plus, яка використовується в їх виробництві, забезпечує оптимальну твердість та м’якість, стійкість до стирання, впливу озону та ультрафіолету.
Bosch розробляє не тільки щітки склоочисника, а й всю систему очищення скла в комплексі. Постійна співпраця з автовиробниками дозволяє інженерам компанії бути на вістрі технологічного прогресу в цій сфері і створювати продукт, який точно відповідає всім вимогам.
Склоочисники Bosch для заднього скла виготовляються під конкретну марку авто. Це є великим плюсом, оскільки, купуючи такий аксесуар, можна бути впевненим у тому, що він точно підійде для конкретного авто. А це дозволить отримати якісне очищення заднього скла і, як наслідок, кращу видимість і хороший задній огляд.
Завдяки попередньо встановленому адаптеру монтаж склоочисників Bosch на автомобілі здійснюється швидко і легко.
Існує три способи успішного монтажу, які сприяють відмінному результату роботи склоочисників:
- Дотримуватися інструкцій з монтажу на звороті пакування склоочисника.
- За допомогою смартфона просканувати QR-код на зворотному боці пакування та дотримуватися відеоінструкцій.
- Виконати інтуїтивний монтаж: просто встановити склоочисник і замкнути механізм.
Оновлювати задній склоочисник слід не рідше, ніж раз на 3 роки. Однак орієнтуватися краще на якість очищення – якщо щітка залишає смуги, розводи та неочищені ділянки на склі, варто замінити її на нову.
Гарного вам огляду і безпечних поїздок!
Група компаній Bosch є провідним світовим постачальником технологій і послуг. У компанії працює близько 403 000 співробітників по всьому світу (дані на 31 грудня 2019 р.). У 2019 році оборот компанії становив 77,9 млрд євро. Діяльність Групи компаній Bosch ведеться з чотирьох бізнес-напрямків: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари, Будівельні технології та Енергетика. Як лідер у сфері Інтернету речей, Bosch пропонує інноваційні рішення для розумного будинку, розумного міста, автомобілів з Інтернет-підключенням і промисловості 4.0. Компанія використовує свій досвід і знання в сфері сенсорних технологій, програмного забезпечення та послуг, а також власний хмарний сервіс, щоб стати для клієнтів єдиним постачальником мережевих і багатопрофільних рішень. Стратегічною метою Групи компаній Bosch є створення інноваційних продуктів і послуг у сфері Інтернету речей для поліпшення рівня життя по всьому світу. Компанія Bosch підвищує якість життя завдяки розробці передових технологій з широким спектром можливостей і надихаючих рішень, «розроблених для життя».
До Групи компаній Bosch входять Robert Bosch GmbH і більше 440 дочірніх підприємств і регіональних компаній приблизно в 60 країнах. Разом з партнерами в сфері продажів і обслуговування, інженерами, виробничими майданчиками, а також розгалуженою мережею продажів компанія Bosch представлена майже в кожній країні світу. Інноваційна сила компанії є основою її процвітання в майбутньому. У 125 філіях компанії Bosch по всьому світу працюють близько 72 000 співробітників, які займаються науковими дослідженнями і розробками.
Компанія була заснована в Штутгарті в 1886 р. Робертом Бошем (1861-1942) як «Майстерня точної механіки та електротехніки». Особлива структура власності Robert Bosch GmbH гарантує Групі компаній Bosch підприємницьку свободу, що дозволяє здійснювати довгострокове планування та використовувати значну частину коштів для інвестування, забезпечуючи їй надійне майбутнє. Дев’яносто два відсотки акціонерного капіталу Robert Bosch GmbH належить благодійному фонду Robert Bosch Stiftung GmbH. Контрольним пакетом голосуючих акцій володіє Robert Bosch Industrietreuhand KG і виконує функції власника на підставі довірчого управління. Інша частина акцій належить родині Бош і Robert Bosch GmbH.
Додаткову інформацію можна отримати на сайтах: www.bosch.com, www.bosch.ua, www.iot.bosch.com, www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse