Через COVID-19 очікування споживачів щодо гігієнічних стандартів в ресторанах і кафе різко зросли. Це означає, що кожна деталь зараз як ніколи важлива. Щоб зробити ресторани більш безпечними, бренд Tork, що належить компанії Essity, пропонує лінійку диспенсерів для серветок Tork Xpressnap – повністю закрита конструкція захищає серветки від бруду і бризок і забезпечує високий рівень гігієни.
Згідно з недавнім опитуванням Essity Essentials Initiative Survey 2020-2021, у 6 з 10 осіб підвищилися очікування від гігієнічних стандартів в ресторанах і кафе після початку пандемії COVID-19. Крім того, 42% споживачів кажуть, що вони не відчувають себе в безпеці при відвідуванні ресторанів і кафе. Менеджери цих закладів шукають інформацію і рішення, які допоможуть розвіяти страхи і побоювання гостей.
Традиційно багато ресторанів швидкого обслуговування тримали серветки у відкритих серветницях або кошиках. Це не тільки призводило до великої кількості відходів, оскільки гості брали більше серветок, ніж їм потрібно, а й підвищувало ризик перехресного забруднення – люди могли торкатися серветок, але не забирати їх. У недавньому опитуванні майже 8 з 10 споживачів заявили, що вони відчувають себе в більшій безпеці, використовуючи закритий диспенсер для серветок, а не стандартні кошики або серветниці[1].
«Наші дані вказують на те, як важливо вирішити проблему громадського неспокою з приводу гігієнічних стандартів. Ресторани не можуть нехтувати ні однією деталлю в прагненні залучити гостей, незалежно від того, чи вони обідають в ресторанному залі, замовляють їжу на винос або користуються доставкою», – говорить Алекс Товар, директор з управління продуктами в підрозділі «Асортимент для декору столу» компанії Essity.
У міру того, як зростає інформованість людей в питаннях гігієни, зростає й інтерес споживачів до сервісів доставки і готових страв на винос. Дані показують, що, наприклад, 40% американських споживачів, швидше за все, віддадуть перевагу цім варіантам, навіть якщо можна пообідати в самому залі ресторану або кафе[2]. Дослідження вказують, що ця нова споживча поведінка збережеться на довгий час.
Щоб задовольнити потреби широкого спектра ресторанів швидкого харчування, Tork Xpressnap Fit був доданий в лінійку Tork Xpressnap в 2020 році. Система Tork Xpressnap Fit – це ідеальне рішення для незалежних ресторанів і невеликих мереж. Компактний розмір диспенсера економить місце на столах і прилавках, а механізм полістового відбору робить подачу серветок зручною і швидкою. До того ж диспенсер легко очищати і перезаправлять, тепер персонал витрачає менше часу на рутинні завдання.
«Асортимент Tork Xpressnap – це відмінне рішення, яке допомагає ресторанам підтримувати високий рівень гігієни і зберігати довіру гостей. Нещодавно на нашому офіційному сайті ми також створили новий розділ з матеріалами програми «Відповідайте новому стандарту гігієни». Там ви можете знайти безкоштовне керівництво Back to Business, яке включає поради з гігієни спеціально для індустрії громадського харчування, а також інформацію про те, як серветки допомагають підтримувати гігієнічну середу в кафе і ресторанах. Тим, хто хоче отримати ще більше інформації, я б рекомендував відвідати сторінку нашої програми «Дотягнутися до зірок» з порадами, як підтримувати гігієну в «нової реальності»», – сказав Алекс Товар, директор з управління продуктами в підрозділі «Асортимент для декору столу» компанії Essity.
Щоб завантажити безкоштовні матеріали і дізнатися більше про те, як Tork допомагає бізнесу відповідати новому гігієнічному стандарту, відвідайте сайт: https://www.tork.ua/torkcampaigns/corona-virus
Для менеджерів ресторанів, які хочуть дізнатися більше, є спеціальний ресурс: https://www.tork.ua/hihiyena/yakisna-hihiyena/tork-clean-care
Для отримання додаткової інформації про лінійку Tork Xpressnap відвідайте сайт: https://www.tork.ua/torkcampaigns/tork-xpressnap-fit
Про дослідження Essity Essentials Initiative Survey 2020-2021
За допомогою глобального веб-опитування, що проводиться раз на два роки, Essity збирає дані приблизно від 15 000 респондентів в 15 країнах у віці від 16 до 85 років. Недавнє опитування Essity Essentials Initiative охоплює широкий спектр тем: сталий розвиток, гігієна в громадських місцях, нетримання, менструація і стигматизація цих тем в суспільстві. Це дослідження висвітлює поведінку людей і їх відношення до широкого кола питань, пов’язаних з гігієною і здоров’ям. Польові дослідження проводилися з грудня 2019 року по січень 2020 року і були доповнені в липні 2020 року. Респонденти з 10 країн відповіли на питання про гігієну і охорону здоров’я під час пандемії COVID-19.
Щоб ознайомитися з дослідженням, будь ласка, відвідайте: http://reports.essity.com/2020-21/essentials-initiative-survey/
Про торгову марку Tork®
Торгова марка Tork пропонує професійну гігієнічну продукцію і послуги своїм клієнтам, серед яких — ресторани, заклади охорони здоров’я та освіти, офіси і промислові підприємства. Асортимент продукції включає диспенсери, паперові рушники, туалетний папір, мило, серветки, а також матеріали для протирання та очищення для професійних кухонь і промислових об’єктів. Завдяки своїм знанням в області гігієни, а також функціональному дизайну та екологічності продукції ТМ Tork змогла стати одним з важливих гравців ринку. Tork — міжнародна марка Essity та надійний діловий партнер для клієнтів в 80 країнах. Щоб бути в курсі останніх новин і новинок від Tork, відвідайте сайт www.tork.ua
Про компанію Essity в Україні
Компанія «ЕССІТІ Україна» (Essity Ukraine LLC) – уповноважений представник міжнародної компанії Essity, на території України працює з 1997 року і представляє продукцію п’яти торгових марок: Libero, Libresse, Tena, Zewa і Tork.
В українському підрозділі компанії працюють близько 75 співробітників.
Більш детальну інформацію можна дізнатися на сайті: www.essity.com
[1] Опитування, проведене компанією Technomic в липні 2020 року в США за участю 1000 респондентів.
[2] Опитування, проведене компанією Technomic в травні 2020 року в США за участю 700 респондентів.