17 червня у Сільпо представили лімітований напій NON STOP S.T.A.L.K.E.R., присвячений виходу гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля. Презентація у форматі квесту викликала справжній фурор у прихильників гри та завалила мітками інстаграм бренду енергетиків. Як це було — розповідає засновниця oddee agency, Аліна Базар.S.T.A.L.K.E.R. — це одна з найуспішніших українських ігрових франшиз від компанії GSC Game World, натхненна атмосферою Чорнобильської зони відчуження. Сюжет гри відбувається в альтернативній реальності, де після аварії на ЧАЕС 1986 року сталась ще страшніша катастрофа, спричинена експериментами вчених з Ноосферою, інформаційним полем Землі.
Трилогія вийшла у 2007 — 2009 роках і захопила гравців по всьому світу своєю моторошною естетикою та дуже реалістичним світом, повним мутантів, аномалій та сталкерів — відчайдухів, які прагнуть розгадати секрети зони відчуження. Серія розійшлася тиражем у 15 мільйонів копій. S.T.A.L.K.E.R. 2 Серце Чорнобиля — четверта гра франшизи, з осучасненою графікою та новими можливостями. Розробники до останнього не розкривають усіх подробиць гри, але геймерів чекає багато цікавого.
NON STOP S.T.A.L.K.E.R. — колекційна лімітована версія енергетичного напою.
Енергетик випускається в алюмінієвій банці об’ємом 0,5 л та має смак кавуна. Дизайн бляшанки повторює естетику комп’ютерної гри.
У віртуальному світі S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля також з’явиться напій NON STOP. Він впливатиме на персонажів, як у реальному житті: допоможе рухатись швидше й підвищити витривалість.
Така колаборація для бренду напоїв та гри — хороша традиція, оскільки вперше NON STOP зʼявився у першій частині — S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля, яка вийшла ще у 2007 році. Енергетик можна було купити у торговців, інших сталкерів, або просто знайти у схованці. Гравці тепло сприйняли інтеграцію ще тоді. А зараз, у зв’язку з ажіотажем, знайти брендований енергетик на полицях магазинів — справжній квест.
Презентація відбулася у тематичному Сільпо, стилізованому під світ гри (Київ, Березнева 12 А). Спеціально для запуску напою будувалася ігрова локація-фотозона, а відвідувачі могли виграти призи з фірмовим мерчем NON STOP S.T.A.L.K.E.R. Для хардкорних прихильників гри був заготовлений квест. За легендою, одного зі сталкерів отруїли, а іншим учасникам треба було знайти антидот до цієї отрути, а саме — тематичний NON STOP.
«З того самого моменту, коли GSC Game World підтвердила, що енергетичний напій NON STOP з’явиться в грі S.T.A.L.K.E.R. 2 — увага до цієї потужної колаборації та попит на енергетик знаходяться на абсолютному максимумі за всіма можливими маркетинговими й медійними показниками. Ми розуміємо, чому це відбувається. З одного боку, NON STOP S.T.A.L.K.E.R. втілює всі найсильніші сторони нас як виробника та абсолютного лідера на ринку енергетичних напоїв. Дуже вдалий смак та дизайн були розроблені з глибоким розумінням вподобань нашої цільової аудиторії. А з іншого — запланований реліз гри від українських розробників — глобальна подія світового рівня, не тільки у світі геймінгу, а й всього цивілізованого світу (гра не отримає російської локалізації, і це принципова позиція українських розробників GSC Game World). Ми дуже віримо в наш спільний проєкт і в найближчому майбутньому сподіваємось дати можливість широкій аудиторії побачити ще багато цікавих проявів від двох потужних брендів — NON STOP та S.T.A.L.K.E.R.», — коментує Анна Малахова, Медіа-директорка Групи Компаній «Нові продукти» (виробника енергетика NON STOP).За новим напоєм довелося буквально «полювати». У перший день продажів — 17 червня — відвідувачі блискавично розкупили понад чотири тисячі банок напою. У зв’язку з таким ажіотажем напій активно перепродавали в інтернеті. На платформі OLX вартість банки сягала 400 — 600 гривень (при офіційній роздрібній ціні 39,99 гривні). Окрім того, фанати гри надсилали численні запити у соцмережі, з питаннями, де можна придбати NON STOP S.T.A.L.K.E.R..
«Ми очікували 100 — 200 людей на презентації, але прийшло понад 700. Люди масово приходили грати у квест, брати участь у конкурсах і, звісно, першими спробувати новинку. Нам ледве вдалося дати раду чергам у такому натовпі. Аккаунт NON STOP почали шаленими темпами відмічати в інстаграмі, було більше тисячі відміток в сториз за день. В певний момент нам навіть заблокували сторінку через підозру у спамі, а зараз нас завалюють повідомленнями іноземці, яким теж кортить спробувати новинку» — розповідають у oddee agency, яке долучилось до організації заходу.
Варта уваги й локація, яку спеціально вигадали та збудували для премʼєри.
«Декорація будувалася практично на 100% в нашій майстерні та, як конструктор Lego, збиралася уже безпосередньо на локації. Референси стін, труб, дерева бралися з реальних фото Припʼяті, оскільки хотілося передати оригінальну «застарілість». Хочемо зазначити, що під час виготовлення локації ми не використовували якихось спеціальних фарб або штукатурок — це все були звичайні матеріали. Та завдяки професійним художникам-постановникам, які багато років працюють в кіно, вдалося досягти потрібної фактури» — поділився художник-постановник Оганес Мелконян.
Окрім того, на презентації були представлені незвичайні рекламні конструкції — бочки, які в точності повторюють бляшанки напою NON STOP S.T.A.L.K.E.R. Їх вручну розписала PolinaYuppi з групою художників. Незабаром буде створено ще дві сотні бочок NON STOP S.T.A.L.K.E.R. Вони з’являться в усіх точках продажу енергетика
Сьогодні енергетичний напій NON STOP S.T.A.L.K.E.R. представлений у супермаркетах Сільпо. Незабаром його можна буде придбати в інших великих мережах країни та за її межами.