Будь-який бізнес прагне не тільки ефективно продавати, але й утримувати клієнтів та робити їх максимально лояльними до себе. Але часто результат зворотній – клієнти йдуть, а компанія витрачає все більше ресурсів на залучення нових користувачів. Чому ж так відбувається та як уникнути цих проблем? Саме про це наш форум!

ФОРМАТ

У 3-х тематичних секціях представлені найбільш актуальні та гострі теми, пов’язані з проблемами у процесі продажів, залучення та утримання клієнтів. Кожна секція складється з 2-х частин:

I. Презентації спікерами практичних кейсів.

II. Питання від аудиторії та діалог.

CUSTOMER VALUE (I)

• Як підійти до дослідження ринку та визначити проблему, яка дійсно зачіпає інтереси клієнта?
• Як побудувати ефективний процес сustomer discovery та створення унікальної конкурентної переваги?
• Як взаємодіяти з аудиторією, проводити експерименти з користувачами та виявляти споживацькі інсайти до інвестування в розробку продукту?
• Як визначити понняття «цінність» для клієнта та якою методологію користуватися для її знаходження?
• Як виявити нові усвідомлені та неусвідомлені потреби та створити персональну цінность для клієнта?
• Чи може бути персоналізація цінності альтернативою сегментації користувачиів?

SMART SALES (II)

• Якою має бути ефективна комунікація «до», «під час» та «після» продажу?
• Що таке сервісна культура та клієнтоорієнтованність?
• Який інструментарій цифрового маркетингу використовувати для ефективного залучення клієнтів та продажів?
• Як підготувати продукт до виходу на інші ринки?
• Якими навичками повинні володіти співробітники для успішних продажів?
• Як адаптувати, мотивувати та розвивати продавців?

RETENTION & LOYALTY (III)

• Як аналізувати клієнтську поведінку, де і як збирати дані, трактувати і використовувати результати?
• Наскільки об’єктивним та корисним є показник NPS?
• Як вимірювати рівень задоволеності клієнта? Чим відрізняється Customer Satisfaction від Customer Success?
• Як комфортно провести клієнта по шляху «продаж -підтримка – customer success»?
• Як це передбачити та зменшити відтік клієнтів?
• Як ефективно працювати з невдоволенням і запереченнями клієнтів?
• Як будувати довгострокові відносини з клієнтом у мультикультурному середовищі?

СПІКЕРИ:

Ольга Яцина – Head of Digital Marketing Ciklum International
Денис Курдупов – VP of Sales Ideals Solutions: Virtual Data Rooms
Ганна Ятель – CMO Admixer
Євгенія Кіріленко – Head of Customer Success Competera Pricing Platform
Катерина Гордієнко – Head of Customer Success YouScan
Ганна Білоус – CMO Competera Pricing Platform
Олеся Шибка – CMO JeraSoft
Олег Півовар – Chief Commercial Officer CoreTeka
Олександр Катков – Communication Strategy Director BBDO Ukraine

ПОДІЯ БУДЕ КОРИСНА

– керівникам компаній да підрозділів
– спеціалістам з продажів
– сеціалистам з маркетингу та реклами
– спеціалістам по роботі з клієнтами та управлінню клієнтським досвідом (у т.ч. Customer Success та Customer Support)
– продуктовим менеджерам та дизайнерам
– аналітикам

…та усім зацікавленим у отриманні додаткових знань.

ПАРТНЕРИ:

Terrasoft
Admixer
Ciklum International
YouScan
Ideals Solutions: Virtual Data Rooms
Competera Pricing Platform
JeraSoft
СендПульс

Кількість місць обмежена. Є можливість придбати квитки на місці події, але тільки за умови наявності вільних місць. Тому радимо не зволікати та купувати квитки онлайн заздалегідь.

КВИТКИ

1 квиток: 1 200 грн (стандартна ціна)

ЗНИЖКИ (early birds)

1 квиток: 800 грн
2 квитки: 1 500 грн 

3 квитки: 1 900 грн 

4 квитки: 2 400 грн 

5 квитків: 2 500 грн 

З усіх питань телефонуйте за номером: +38 (097) 494-1859 та пишіть на feldman@changesacademy.org

You may also like

Події

Національний форум бізнес-об’єднань «Розвиток бізнес-об’єднань в Україні: залученість, стандарти, діалог»

Національна платформа МСБ запрошує взяти участь у Національному форумі бізнес-об’єднань «Розвиток бізнес-об’єднань в Україні: залученість, стандарти, діалог», ...

Leave a reply