Просто, швидко й без зайвої метушні зарядити автомобіль – мрія водіїв електромобілів. Вони хочуть легко знаходити вільну станцію для підзарядки, отримувати до неї доступ без клопоту з авторизацією та паролями, швидко оплачувати, а ще з користю проводити час очікування поки автомобіль повністю зарядиться. Мрія власників електрокарів про просту та швидку зарядку має всі шанси втілитися в реальність.
- Від Андалусії до Північного полярного кола: доступ до однієї з найбільших пан’європейських мереж підзарядки;
- Понад 150 000 зарядних станцій в одному додатку;
- Мережа підзарядки Bosch постійно розширюється: до кінця 2020 року очікується близько 200 000 точок зарядки;
- Сервіс, що пропонує більше, ніж просто зарядку акумулятора.
Компанія Bosch розробляє єдиний сервіс підзарядки, який надасть водіям доступ до однієї з найбільших пан’європейських мереж зарядних станцій
На сьогодні автовласники, використовуючи свої смартфони, можуть знайти більш як 150 000 заправних станцій для електромобілів у 16 європейських країнах. Для реєстрації, поповнення рахунку та оплати потрібно всього кілька кліків, і це на тлі абсолютної прозорості витрат.
«Розробляючи рішення з підзарядки електромобілів, ми створюємо універсальний ключ до однієї з найбільших пан’європейських мереж зарядних станцій. Таким чином, ми робимо ідею електромобільності ще реалістичнішою», – відзначає Елмар Прич, президент підрозділу «Рішення з підключеної мобільності» Robert Bosch GmbH.
Пошук пунктів зарядки через додаток
Щільність мережі точок для підзарядки вважається вирішальним фактором при прийнятті рішення про покупку електромобіля. У Німеччині, наприклад, за даними енергетичної асоціації BDEW налічується близько 27 730 точок зарядки (цифра на кінець березня 2020 року). При цьому карти доступу майже 200 провайдерів і операторів часто працюють лише в певних точках оплати. На додачу, існує безліч умов, типів вилок і рейтингів місць для підзарядки. Європейська мережа зарядних станцій Bosch сьогодні налічує понад 150 000 точок, до яких водії можуть отримати доступ з однієї центральної платформи додатку. Компанія Bosch побудувала мережу, укладаючи контракти з операторами та використовуючи роумінг для підключення точок оплати. В результаті понад 27 500 точок зарядки в Німеччині тепер є частиною мережі. Для водіїв електромобілів це означає, що вони можуть використовувати фірмовий додаток Bosch «Charge My EV», щоб знаходити вільні місця для зарядки цілодобово – чи то по сусідству, чи під час подорожі. Крім того, мережа підзарядки Bosch постійно розширюється: до кінця 2020 року очікується, що в Європі буде близько 200 000 точок зарядки.
Зарядка без зайвого клопоту
У травні тільки в одній Німеччині існувало 288 тарифів на зарядку електромобіля (джерело: дослідження EuPD, травень 2020). Для водіїв це плутанина і додатковий дискомфорт, особливо тепер, коли деякі провайдери переходять з фіксованої плати на виставлення рахунків за кіловат-годину. Bosch взяв на себе завдання порівнювати тарифи та надавати водіям чітку інформацію про вартість і умови зарядки в конкретних точках. Неприємні сюрпризи, наприклад, коли водій дізнається суму оплати вже після завершення зарядки, мають залишитися у минулому. Компанія також планує покласти край безлічі карт доступу для зарядки електромобілів. Майже кожен другий (45%) водій електромобіля використовує від двох до чотирьох різних карт доступу до точок зарядки, а 15% з них використовують як мінімум п’ять карт (джерело: NewMotion).
Для використання сервісів зарядки Bosch, досить один раз зайти в додаток на смартфоні. Це означає, що, нарешті, водії можуть заряджати свої електромобілі де і коли вони хочуть, без незручностей, пов’язаних з першою реєстрацією в новому місці зарядки, яким раніше не користувалися.
«Зарядка повинна бути простою і не клопіткою для всіх. І в цьому контексті розумні сервіси зарядки Bosch мають вирішальне значення для широкого поширення електромобільності», – зазначає Прич.
Рішення, запропоноване Bosch, також спрощує оплату: додаток оплачує зарядку, використовуючи дані кредитної картки та надає користувачам щомісячний звіт про витрати на поповнення рахунку.
Відчуйте різницю: більше, ніж просто підзарядка
«У майбутньому процес зарядки стане більше, ніж просто споживанням електрики. Ключовим моментом для нас є персоналізація всього процесу зарядки», — зазначає Прич. Зберігаючи концепцію зручності зарядки, компанія розробляє інтегроване рішення, в якому інформаційно-розважальна система та електрична трансмісія йдуть поруч. Це дозволить автовиробникам і операторам парків електрокарів виокремитися серед конкурентів, запропонувавши користувачу новий досвід, що рятує від додаткових клопотів при зарядці. Завдяки розумній системі водій та автомобіль постійно отримують актуальні дані про рівень зарядки та відстань, яку пройде автомобіль на наявному заряді. Якщо заплановане місце зарядки зайняте, система перебудує маршрут до вільної станції. Крім того, рекомендовані маршрути та місця збору платежів адаптовані до особистих вподобань власника авто. Водії також можуть доручити системі шукати місця підзарядки поруч з ресторанами або з безкоштовним Wi-Fi. Нова система зарядки дозволить водіям ефективніше використовувати час, необхідний на зарядку авто. Наприклад, вони можуть замовити доставку покупок до місця зарядки та отоварювати купони й ваучери в сусідніх ресторанах і торгових центрах. Ще один плюс – машинне навчання гарантує безперервне поліпшення системи навігації та зарядки. В результаті рекомендації та персоналізовані послуги будуть поліпшуватися з кожною зарядкою, а процес поповнення заряду батареї перестане бути просто рутиною.
Група компаній Bosch є провідним світовим постачальником технологій і послуг. У компанії працює близько 403 000 співробітників по всьому світу (дані на 31 грудня 2019 р.). У 2019 році оборот компанії становив 77,9 млрд євро. Діяльність Групи компаній Bosch ведеться з чотирьох бізнес-напрямків: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари, Будівельні технології та Енергетика. Як лідер у сфері Інтернету речей, Bosch пропонує інноваційні рішення для розумного будинку, розумного міста, автомобілів з Інтернет-підключенням і промисловості 4.0. Компанія використовує свій досвід і знання в сфері сенсорних технологій, програмного забезпечення та послуг, а також власний хмарний сервіс, щоб стати для клієнтів єдиним постачальником мережевих і багатопрофільних рішень. Стратегічною метою Групи компаній Bosch є створення інноваційних продуктів і послуг у сфері Інтернету речей для поліпшення рівня життя по всьому світу. Компанія Bosch підвищує якість життя завдяки розробці передових технологій з широким спектром можливостей і надихаючих рішень, «розроблених для життя».
До Групи компаній Bosch входять Robert Bosch GmbH і більше 440 дочірніх підприємств і регіональних компаній приблизно в 60 країнах. Разом з партнерами в сфері продажів і обслуговування, інженерами, виробничими майданчиками, а також розгалуженою мережею продажів компанія Bosch представлена майже в кожній країні світу. Інноваційна сила компанії є основою її процвітання в майбутньому. У 125 філіях компанії Bosch по всьому світу працюють близько 72 000 співробітників, які займаються науковими дослідженнями і розробками.
Компанія була заснована в Штутгарті в 1886 р. Робертом Бошем (1861-1942) як «Майстерня точної механіки та електротехніки». Особлива структура власності Robert Bosch GmbH гарантує Групі компаній Bosch підприємницьку свободу, що дозволяє здійснювати довгострокове планування та використовувати значну частину коштів для інвестування, забезпечуючи їй надійне майбутнє. Дев’яносто два відсотки акціонерного капіталу Robert Bosch GmbH належить благодійному фонду Robert Bosch Stiftung GmbH. Контрольним пакетом голосуючих акцій володіє Robert Bosch Industrietreuhand KG і виконує функції власника на підставі довірчого управління. Інша частина акцій належить родині Бош і Robert Bosch GmbH.
Додаткову інформацію можна отримати на сайтах: www.bosch.com, www.bosch.ua, www.iot.bosch.com, www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse