17 спікерів || 4 дискусії || живий формат || унікальні знання

Світ все більше стає сервісним, а модель «клієнт – сервіс» вже давно стала основою для взаємодії у багатьох сферах життя. Однак успіх можливий лише за наявності сервісної культури, сервісної комунікації, сервісних технологій та аналізу клієнтської поведінки. Усе це так чи інакше впливає на ефективність роботи бізнесу в цілому.

ФОРМАТ, ТЕМИ, СПІКЕРИ

У 4-х дискусійних секціях представлені найбільш актуальні та гострі теми, пов’язані з сервісним розвитком компаній: Подія пройде у інтерактивному форматі 4-х тематичних дискусій, коли кожен присутній може отримати експертний висновок від запрошених фахівців та прийняти участь у обговорити практичних проблем.

You may also like

Leave a reply