Віддалена робота вплинула на ринок планшетів, який до періоду пандемії починав звужуватися. Користувачі для професійних цілей в карантинний час обирали саме планшети.

За результатами Strategy Analytics, у 4-му кварталі 2020-го відвантажено орієнтовно 62,5 мільйонів планшетів, це на 28 відсотків вище за вимірювачем «YoY».

Сумарно за минулий рік відвантажено приблизно 188,3 мільйонів пристроїв і приріст на 18 відсотків.

Найпопулярніші: Android-модели — плюс 14 відсотків ( 108,1 мільйонів одиниць). Підконтрольна частка впала з 59,4 до 57,4 відсотків. Стрімкіше зростав попит на моделі під iOS/iPadOS — на 30 відсотків «YoY» до 57,6 мільйонів iPad.

Apple збільшила присутність на ринку з с 27,7 до 30,6 відсотків. Windows-планшети у поставках підійнялися на 7 відсотків до 21,6 мільйонів пристроїв, але частка ринку впала з 12,6 до 11,5 відсотків. Chrome-планшети  (+50 відсотків «YoY») відвантажили 1 мільйон пристроїв (частка ринку 0,4 відсотків).

За матеріалами КО

You may also like

Аналітика

Механізми та статистика працевлаштування випускників вищих учбових закладів України та країн Вишеградської групи (або куди діваються випускники українських вишів)

На, здавалось би, просте питання: куди працевлаштовуються випускники вузів України, не так легко знайти відповідь, ...

Leave a reply