Благодійний проєкт «Крапля до краплі» у серпні привернув увагу більше 100 000 людей.
Існують проєкти, формат яких дозволяє відкривати нові горизонти. Такою є довгострокова благодійна ініціатива «Крапля до краплі», створена у жовтні 2020 року двома партнерами – проєктом «ДонорUA» та брендом «Природне Джерело». Організації об’єднали свої зусилля заради благородної справи – залучення нових донорів до порятунку життів. Кожна нова акція чи інформаційна кампанія залучає все більше людей. А оскільки навіть одна донація може врятувати до трьох пацієнтів, завдяки таким благодійним ініціативам удається вберегти тисячі життів.
Проєкт покликаний підтримати охочих зробити свій внесок у спасіння життів. Донори у центрах крові після процедури можуть отримати безкоштовну півлітрову пляшку артезіанської води «Природне Джерело». Таке заохочення доступне у Києві, Дніпрі, Кривому Розі, Нікополі, Кам’янському, Львові, Одесі, Харкові, Житомирі, Миколаєві, Чернівцях, Вінниці тощо. Проте не всі мають можливість доєднатися до здавання крові через тимчасові чи абсолютні протипоказання. Саме тому був організований альтернативний механізм долучення до донорського руху: аби зробити внесок, необхідно лише придбати пляшку води «Природне Джерело» зі спеціальним маркуванням – частина коштів з продажу перераховується на розвиток донорства в Україні. На сьогодні завдяки ініціативі «Крапля до краплі» вдалося активізувати понад 8 995 донорів, урятувати 26 985 пацієнтів і зібрати 1 325 529 грн.
Діяльність команд не обмежується цими результатами. 4 серпня у Національній дитячій спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» у Києві краса буквально рятувала життя. В акції взяв участь Національний комітет конкурсу краси «Міс Україна». Претендентки на участь і конкурсантки минулих років прагнули допомогти хворим дітям, а також популяризувати донорський рух серед молоді України. Зокрема, усі, хто здав кров у цей день, розповіли про свій вчинок у соціальних мережах, аби вкотре показати, що донорство – це безболісно, швидко, а головне – важливо. На заході обговорювали важливість залучення нових людей, а також можливість реалізації інформаційних кампаній.
18 серпня вдруге відбулося «Мистецтво донорства» – ініціатива, що тільки зароджується на теренах України. Це захід, на якому можна здавати кров, насолоджуючись творами мистецтва. На акцію в Житомирському обласному краєзнавчому музеї завітало близько 40 донорів. Подія дала можливість усім охочим пройти обстеження, здати кров, послухати українську музику, переглянути давні картини, долучитися до творення петриківського розпису, а також спробувати себе в ролі лицаря, попередньо переглянувши справжній середньовічний бій. Усі зробили світлини у фотозоні, долучилися до розіграшу портативних зарядних пристроїв і обговорили плани на наступні донації під час фуршету. Такі заходи дозволяють об’єднати донорів у кожному місті та зібрати за одну подію десятки літрів крові.
А вже 20 серпня цей проєкт був представлений у Івано-Франківську, однак з однією суттєвою відмінністю: акція поєднала в собі одразу дві події – «Мистецтво донорства» та виставку робіт конкурсу DonorUA Art Project, що почала свій рух із найбільших міст України – Києва та Львова. На заході можна було здати кров, переглянути роботи з Міжнародного фестивалю-конкурсу DonorUA Art Project, послухати живу класичну музику, насолодитися частуваннями. За допомогою цього проєкту «ДонорUA» руйнує стереотип про те, що донорство прив’язане до певної локації. Подія в Івано-Франківську минула в зимовому саду! Втім організатори акції не збираються на цьому зупинятися та готують ще цікавіші та незвичніші локації та програми для донорів.
Насиченим цей місяць для благодійної ініціативи «Крапля до краплі» став і тому, що розпочалася співпраця з Міжнародним дитячим футбольним турніром Utmost Cup. Великий вплив на розвиток донорства мають не лише регулярні активності зі здавання крові та її компонентів та інформаційні кампанії. Значного поштовху дає робота з молоддю: важливо розвивати донорську культуру змалечку, аби діти усвідомлювали, що донорство – це швидко, комфортно та життєво необхідно. Саме тому було вирішено організувати співпрацю з турніром. У ньому взяли участь 20 команд, це близько 500 учасників. Організатори провели 60 матчів, де для кожного була передбачена пляшка артезіанської води «Природне Джерело», на яких представлена інформація про благодійний проєкт та можливість долучення до розвитку донорського руху. Учасники турніру багато запитували про ініціативу, вболівальники переглядали рекламу, реєструвалися на сайті, поширювали інформацію. Проєкт «Крапля до краплі» жив повноцінним життям на турнірі і охопив понад 100 000 людей!
«Знаєте, була колись телепередача «Руйнівники міфів», де двоє чоловіків за допомогою експериментів розвіювали ідеї, породжені маскультом? Отак і ми за допомогою різноманітних акцій та проєктів щоразу намагаємося знищити стереотипи та шаблонні уявлення про донорство: що це боляче, незручно, довго, страшно або навіть шкідливо. Ми стараємося розширити межі нашої інформаційної кампанії, аби в абсолютно усіх – від маленької дитини до людини у поважному віці – було розуміння важливості цієї справи, і, що дуже важливо, її безпечності для самого донора. І нам це вдається!» – розповідає Олена Селютіна, директорка з комунікацій Групи Компаній «Нові Продукти», виробника питної води «Природне Джерело».
Окрім того, досі триває всеукраїнське опитування щодо донорства крові та її компонентів. Уже десятки організацій, представників влади, ЗМІ та просто проактивних донорів долучилися до поширення інформації. На додачу, команда «ДонорUA» планує надіслати інформацію про опитування всім зареєстрованим на сайті. Це станеться вперше за всю історію існування проєкту. Посилання на опитування одночасно отримають понад 39 500 людей.
Відслідковувати всі актуальні новини щодо діяльності благодійної ініціативи «Крапля до краплі» можна на офіційній Facebook-сторінці та сайті «ДонорUA». Із кожною краплею все ближче до моря життя!
Довідка
Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 18 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.
Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.
Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.
Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році і діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проєкти понад 1,5 млн грн.
«ДонорUA» – автоматизована система рекрутингу та управління донорами крові, що розроблена з метою популяризації донорського руху в Україні. На платформі проєкту донори мають можливість ознайомитись з корисною інформацією, отримати консультацію лікаря онлайн щодо кроводачі, обрати центр крові або конкретного реципієнта.