Бізнес клієнти ПриватБанку відтепер можуть користуватися новою функцією «Календар звітів», щоб не пропустити терміни подання податкової звітності. Така послуга працює в розділі «Електронна звітність» у вебверсії «Приват24 для бізнесу» і допоможе клієнтам автоматично заповнити календар податкових звітів з урахуванням історії звітів та даних податкової служби.

Як це працює? Під час входу в меню «Облік та звіти – Електронна звітність» автоматично вмикається помічник, який допоможе налаштувати «Календар звітів» на основі прийнятих звітів і даних із податкової.

Нова функція «Приват24 для бізнесу» дає можливість клієнтам:

  • Надіслати запит в податкову, щоб завантажити дані для календаря.
  • Прибрати звіти, про які не потрібно нагадувати.
  • Додати будь-який звіт, а термін в «Календарі звітів» проставиться автоматично.

Також у сервісі «Електронна звітність» можна відразу сплатити податки на основі прийнятого звіту «Податкова декларація платника єдиного податку третьої групи» та вести «Книгу обліку надходжень та витрат», «Фінансову звітність» та багато іншого.

You may also like

Comments are closed.