2 березня о 14.00 (субота) в бібліотеці Остапа Вишні (Грушевського, 9, метро Арсенальна, Київ) відбудеться черговий захід в рамках Масштабного проекту знань “Інтелектуальні дискусії”.
Тема: “Права людей на якісну послугу і обумовлену”
Орієнтовний керунок дискусії!
- Що таке право людини на якісний сервіс?
- Чи знають люди сьогодні свої права як споживача послуг?
- Чи завжди ці права у кожній послузі однакові або ж є особливості?
- Які інструменти захисту своїх прав існують?
- Як відстоювати свої права на якісні послуги в Україні та закордоном?
- Як може свої права захищати український турист закордоном?
- Чи толерантність споживача до низької якості сервісу впливає на розвиток ринку?
- Ринок регулюють споживачі?
- Що сприяє наданню послуг низької якості і існуванню шахраїв?
- Безоплатні і волонтерські послуги мають право на неякісний підхід?
- Чому деякі люди не захищають своїх прав як споживачів?
- Не вчасно висловлені претензії можуть призвести до проблем і скандалів?
- Претензії – це якісний фідбек?
- Послуги спрямовані на вибір та контроль споживача?
- Держава, що надає послуги за податки громадян.
- Хто відповідальний за надання неякісних послуг держструктурами та приватними організаціями?
- Як сформувати комфортний простір довкола себе?
Експерти!
-
- Наталія Д’ячкова, кандидат юридичних наук, доцент, директор ТОВ “Скарга”;
- Денис Радюк, український незалежний міжнародний журналіст, активіст сталого розвитку, іноваційний, консалтинговий та науковий підприємець, засновник “Green Clinic” Scientific Research Center, дослідник проблем паралельного вивчення мов;
- Яніна Алєєва, модератор дискусії, дослідниця родоводу, авторка культурних проектів. В минулому – проект “Родинне Дерево”, а зараз – розвиває свою громадську організацію “Моя провінція”. За основним родом діяльності – маркетолог і фахівець з комунікацій;
- та інші на стадії погодження
ВХІД ВІЛЬНИЙ!