У жовтні 2019-го в межах Paris Fashion Week уперше в історії міжнародних тижнів моди стартував шоу-рум із sustainable-брендами. Його організаторками стали Марія Маслій, засновниця та СЕО бренду взуття Marsala, та Анна Швець, засновниця Shvets Agency і міжнародна sales експертка у фешн-бізнесі. У вівторок, 26 жовтня, Анна проведе безплатний вебінар “Як брендам потрапити на Paris Fashion Week і підкорити іноземних ритейлерів”.
“Paris Fashion Week для власників брендів — це насамперед стратегічна інвестиція, яка в майбутньому може перерости в серйозні замовлення, співпрацю з топовими ритейлерами та колаборації з відомими блогерами чи компаніями. Однак, масштабування за кордон — челендж з багатьма невідомими. Адже крім креативу потрібен чіткий бізнес-підхід”, — пояснює Анна.
На вебінарі Анна з Алексом Рябцевим, спікером естонської урядової програми e-Residency в Україні, пояснить, як підготувати бізнес до виходу на іноземні ринки. Адже європейські баєри особливо цінують прозорість та зрозумілість бізнес-процесів: від логістики (доставка вже готового товару та поставки тканини на склад) до прийому платежів.
Тому до першого шоу-руму The Sustainables у Парижі з-поміж 500 брендів з усього світу потрапили всього 10. На лекції у вівторок Анна розповість детальніше про критерії відбору, привабливість колекцій для баєрів та важливість поєднання концепції, дизайну й зрозумілої ідеї.
Українські бренди з оригінальними ідеями та змістовним підходом мають усі шанси бути в топових магазинах і бутиках світу, стверджує Анна Швець. До цього потрібно лише якісно підготуватися.