Додаток для підбору щіток склоочисників Bosch Wiper App оновлено: відтепер за лічені хвилини можна легко підібрати відповідну пару склоочисників не тільки для легкових автомобілів, але й для вантажівок і автобусів.
На вибір щіток склоочисника для тієї чи іншої моделі автомобіля впливають відмінності у властивостях і характеристиках залежно від типу. Важливим фактором є також кріплення, відповідність габаритам і геометрії скла. Додаток Bosch Wiper App полегшує процес підбору відповідних «двірників» і позбавляє водія від необхідності запам’ятовувати всі необхідні параметри. Досить вказати модель свого автомобіля – і система самостійно підбере оптимальні варіанти.
З останнім оновленням у додаток було додано 318 моделей автомобілів, а їх загальна кількість у базі перевищила 1700. Вибравши потрібний варіант, користувач отримує рейтинг доступних варіантів відповідних для його авто щіток склоочисників виробництва Bosch, а також можливість переглянути детальну інформацію про кожну з них, зокрема артикул для замовлення, відеоінструкцію з установки тощо.
Найактивніше додатком і вебресурсом Bosch Wiper App користуються в Німеччині (26,19% від загального числа користувачів), Польщі (20,38%), Великобританії (12,15%), Франції (7,59%). Україна в цьому рейтингу займає 16-у позицію. Кожен користувач програми та сайту в середньому проводить у ньому три хвилини.
Додаток Bosch Wiper App доступний для завантаження в магазинах додатків AppStore і Google Play.
Група компаній Bosch є провідним світовим постачальником технологій і послуг. У компанії працює близько 403 000 співробітників по всьому світу (дані на 31 грудня 2019 р.). У 2019 році оборот компанії становив 77,9 млрд євро. Діяльність Групи компаній Bosch ведеться з чотирьох бізнес-напрямків: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари, Будівельні технології та Енергетика. Як лідер у сфері Інтернету речей, Bosch пропонує інноваційні рішення для розумного будинку, розумного міста, автомобілів з Інтернет-підключенням і промисловості 4.0. Компанія використовує свій досвід і знання в сфері сенсорних технологій, програмного забезпечення та послуг, а також власний хмарний сервіс, щоб стати для клієнтів єдиним постачальником мережевих і багатопрофільних рішень. Стратегічною метою Групи компаній Bosch є створення інноваційних продуктів і послуг у сфері Інтернету речей для поліпшення рівня життя по всьому світу. Компанія Bosch підвищує якість життя завдяки розробці передових технологій з широким спектром можливостей і надихаючих рішень, «розроблених для життя».
До Групи компаній Bosch входять Robert Bosch GmbH і більше 440 дочірніх підприємств і регіональних компаній приблизно в 60 країнах. Разом з партнерами в сфері продажів і обслуговування, інженерами, виробничими майданчиками, а також розгалуженою мережею продажів компанія Bosch представлена майже в кожній країні світу. Інноваційна сила компанії є основою її процвітання в майбутньому. У 125 філіях компанії Bosch по всьому світу працюють близько 72 000 співробітників, які займаються науковими дослідженнями і розробками.
Компанія була заснована в Штутгарті в 1886 р. Робертом Бошем (1861-1942) як «Майстерня точної механіки та електротехніки». Особлива структура власності Robert Bosch GmbH гарантує Групі компаній Bosch підприємницьку свободу, що дозволяє здійснювати довгострокове планування та використовувати значну частину коштів для інвестування, забезпечуючи їй надійне майбутнє. Дев’яносто два відсотки акціонерного капіталу Robert Bosch GmbH належить благодійному фонду Robert Bosch Stiftung GmbH. Контрольним пакетом голосуючих акцій володіє Robert Bosch Industrietreuhand KG і виконує функції власника на підставі довірчого управління. Інша частина акцій належить родині Бош і Robert Bosch GmbH.
Додаткову інформацію можна отримати на сайтах: www.bosch.com, www.bosch.ua, www.iot.bosch.com, www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse