Новий аеродинамічний адаптер AeroClip забезпечує ефективне очищення лобового скла під час руху на високій швидкості
- Вищий контактний тиск для покращеного очищення скла;
- Довший термін служби завдяки вдосконаленій формулі гуми.
Адаптер AeroClip, яким оснащені оновлені щітки склоочисників Bosch Aerotwin,– оптимізоване з точки зору аеродинаміки з’єднання між скребком склоочисника та важелем. Воно збільшує контактний тиск на лобове скло та запобігає підйому щітки повітряним потоком. Результат – чисте лобове скло навіть на високих швидкостях. Скребок склоочисника Aerotwin з кріпленням AeroClip виконаний з гуми з довговічним покриттям за технологією Power Protection Plus (РРР). Спеціальна добавка робить гуму щітки стійкішою до зношування та впливу навколишнього середовища, що значно продовжує термін служби.
Адаптер AeroClip стає популярнішим на післягарантійному авторинку
Ряд автовиробників вже використовують щітки Bosch Aerotwin з адаптером AeroClip у серійному виробництві. Для цих автомобілів удосконалений склоочисник з новим аеродинамічним адаптером також доступний і на вторинному ринку. У найближчі місяці Bosch планує розширити свій асортимент для станцій технічного обслуговування та роздрібних магазинів, запропонувавши версії для більшої кількості транспортних засобів. Як і у всіх склоочисників Aerotwin на післягарантійному ринку, скребок Aerotwin з адаптером AeroClip виготовлений з особливо міцної гуми. Спеціальна добавка робить матеріал стійким до впливу навколишнього середовища, наприклад, до ультрафіолетового випромінювання та озону, і менш схильним до зношування. Таким чином, водії можуть значно довше користуватися щітками Aerotwin.
Bosch Group є провідним постачальником технологій та послуг у світі. У компанії працює близько 394 500 працівників (станом на 31 грудня 2020 року). Продажі компанії у 2020 році за попередніми оцінками склали 71,6 млрд. євро. За видами діяльності, компанія поділяється на чотири бізнес-сектори: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари та Енергетика та Будівельні технології. Як провідний постачальник IoT, Bosch пропонує інноваційні рішення для «розумних будинків», промисловості 4.0 та автомобілів з Інтернет-підключенням. Компанія використовує свій досвід і знання у сфері сенсорних технологій, програмного забезпечення та послуг, а також власний хмарний сервіс, щоб стати єдиним постачальником мережевих і багатопрофільних рішень для клієнтів. Стратегічною метою групи компаній Bosch є забезпечення життя людей підключеними до Інтернету продуктами та рішеннями, які або містять штучний інтелект (AI), або були розроблені та виготовлені з його допомогою. Bosch покращує якість життя в усьому світі за допомогою інноваційних продуктів та послуг, що надихають. Компанія Bosch створює технології, які «винайдені для життя». До складу Bosch Group входить компанія Robert Bosch GmbH та близько 440 дочірніх і регіональних компаній у 60 країнах. Світова мережа виробничих, інженерних та торгових мереж Bosch охоплює майже всі країни світу. Основою для майбутнього зростання компанії є її інноваційний потенціал. У 126 підрозділах компанії Bosch по всьому світу працюють 72 600 співробітників у галузі досліджень та розробок, а також близько 30 000 розробників програмного забезпечення.
Компанію заснував Роберт Бош (1861-1942) у 1886 році у Штутгарті як «Майстерню точної механіки та електротехніки». Особлива структура власності Robert Bosch GmbH гарантує Групі компаній Bosch підприємницьку свободу, що дозволяє здійснювати довгострокове планування і використовувати значну частку коштів для інвестування, забезпечуючи їй надійне майбутнє. 94% акціонерного капіталу Robert Bosch GmbH належить благодійному фонду Robert Bosch Stiftung GmbH. Контрольним пакетом акцій володіє Robert Bosch Industrietreuhand KG і виконує функції власника на підставі довірчого управління. Інша частина акцій належить родині Бош і Robert Bosch GmbH.
Додаткова інформація доступна онлайн на сайтах: www.bosch.ua, www.bosch.com