Для внутрішньо переселених осіб, котрі хочуть розпочали стартап проект, відбувається бізнес-супровід за фінансової підтримки МФ «Відродження», в рамках проекту НОВИЙ ВІДЛІК
Завдання бізнес-супроводу:
На основі попередньо сформованих бізнес-планів сприяти запуску/розвитку стартап-проектів ВПО.
- Мінімізувати ризики для ВПО під час запуску/розвитку стартап-проектів. Кількість проектів 15
Вимоги до виконавця:
- Наявність досвіду в підрядника у бізнес-супроводі стартап-проектів. Спеціалізація підрядника – навчання та консалтинг SME (малий та середній бізнес)
- Бізнес-супровід усіх 15-и проектів має реалізовуватись одним підрядником, який в свою чергу може залучати власних експертів до виконання його елементів.
- Підрядник та його експерти повинні мати практичний досвід у бізнесі та/або у консалтингу.
Документи, що необхідно подати:
1. Установчі документи юрособи, що подається на тендер.
2. Опис концепції бізнес-супроводу та його формату.
3. Комерційна (цінова) пропозиція.
При виборі підрядника будуть прийматись до уваги таків фактори:
1. Досвід підрядника в бізнес-супроводі стартап проектів для SME (вага фактору – 30%).
2. Унікальність концепції та формату бізнес-супроводу (вага фактору – 40%).
3. Цінова пропозиція (вага фактору – 30%).
Термін подачі:
– у електронному вигляді до 14:00 (п’ятниця) 28 серпня 2015 на адресу [email protected] із темою «Заявка на участь в тендері»).
– та письмовому вигляді до 14:00 (п’ятниця) 28 серпня 2015 на адресу 79035 м. Львів, вул. Зелена, 109, оф. 444, ГО «Клуб Ділових Людей».
Тривалість бізнес-супроводу 16 тижнів; Старт бізнес-супроводу 10 вересня 2015
Об’єм бізнес-супроводу 4 години для кожного із 15 проектів на тиждень або всього 960 годин бізнес-супроводу протягом 16 тижнів.
Контактна особа:
Христина Коваль, +38 067 670 39 83, [email protected]
Адреса проведення проекту: Львів, вул. Зелена, 109
Джерело : Національна платформа малого та середнього бізнесу