За літній період на 40% зросла кількість абонентів lifecell, які користувалися високошвидкісним мобільним Інтернетом у міжнародному роумінгу.
У літні місяці та період відпусток абоненти діджитал-оператора lifecell воліють залишатися на зв’язку і користуватися мобільним Інтернетом. За літо 2019 року на 40% більше абонентів lifecell скористалися мобільним Інтернетом у роумінгу, порівнюючи з аналогічним періодом 2018 року. За даними оператора, абонент у середньому за відпустку використовував 650 МБ мобільного Інтернету.
До рейтингу найпопулярніших країн, які відвідували абоненти lifecell влітку та користувалися там роумінгом (включаючи 4G/ LTE), увійшли: Туреччина, Польща, Німеччина, Італія та Іспанія.
Кількість інтернет-користувачів в роумінгу зросла завдяки тому, що влітку lifecell запропонував своїм абонентам нові пакети послуг із різним наповненням. Отже, для користування за кордоном абоненти замовляли пакети послуг із великим обсягом даних в пакетах послуг «Роумінг Онлайн» і «Роумінг Онлайн ПЛЮС». Завдяки їх наповненню ― 1, 2 і 4 ГБ ― абоненти lifecell могли не купувати картку місцевого мобільного оператора за кордоном і вільно користуватися мобільним Інтернетом.
Акція «Роумінг кешбек» надала абонентам lifecell можливість скористатися мобільним Інтернетом за кордоном, повернувши при цьому 100 або 150 бонусів для оплати послуг lifecell в Україні. Один бонус дає право отримувати послуги вартістю 1 грн.
Для коротких подорожей lifecell запропонував «Роумінг 3 дня» і «Роумінг 7 днів», які включають в себе хвилини для голосових дзвінків, SMS і МБ мобільного Інтернету для свободи спілкування за кордоном.
Відзначимо, що діджитал-оператор lifecell розширив список країн, в яких абоненти забезпечені високошвидкісним мобільним Інтернетом четвертого покоління. Перелік всіх країн (зараз їх уже 41) і деталі послуги «LTE Роумінг» можна переглянути за посиланням.
lifecell ― український діджитал-оператор, що надає справжню свободу спілкування. За допомогою доступного високошвидкісного мобільного Інтернету lifecell відкриває сучасні можливості мобільної комунікації для всіх категорій користувачів незалежно від віку чи знань технологій. 100% акцій оператора належать компанії Turkcell — турецькому постачальнику конвергентних телекомунікаційних і технологічних послуг. Станом на кінець другого кварталу 2019 року активна 3-місячна абонентська база lifecell становила 6,8 млн користувачів.
Діджитал-оператор lifecell пропонує тарифи та послуги, які є зручними та вигідними для користувачів розумних пристроїв. До цифрового портфоліо сервісів і продуктів компанії також входить багатофункціональний месенджер BiP, музичний сервіс fizy, захищене хмарне сховище lifebox, мобільний платіжний сервіс тощо. Діджитал-оператор реалізовує низку проектів, спрямованих на розвиток «розумного міста», покращення безпеки громадян і запуск мереж IoT (Інтернету речей).