На зустрічі з представниками рекламних агенцій, що відбулася 4 жовтня в телецентрі “Олівець”, керівництво Суспільного презентувало нову схему розміщення реклами в ефірі мовника. Окрім цього, учасникам зустрічі представили зміни в Положенні про засади рекламної та спонсорської політики на телерадіоканалах і платформах НСТУ, пов’язані з антикризовими заходами компанії.
Попри критичне недофінансування, яке вимагає від керівництва Суспільного шукати якнайбільше альтернативних джерел надходження коштів, реклама, яка потраплятиме в ефір мовника, і надалі має відповідати чітким критеріям.
“Ми робимо крок назустріч ринку, але рівно настільки, щоб це не суперечило принципам Суспільного”, – наголосив голова правління Зураб Аласанія.
За словами виконавчого директора НСТУ Олександра Лієва, в ефір Суспільного потрапляє тільки перевірена, “екологічна” реклама, котра не намагається ввести в оману глядача.
“Основна відмінність Суспільного від інших каналів полягає в тому, що ми не є комерційним каналом. У нас немає мети отримання прибутку. Наша головна мета – це довіра глядача. Саме тому ми не беремося рекламувати деякі види БАДів, не працюємо з телемагазинами, які кажуть неправду, – ми це перевіряємо; не працюємо з проектами, за якими стоять політики чи політичні сили. Йдеться про “екологічні” з погляду етики бренди, без політики, у межах визначених рекламних блоків”, – пояснив Олександр Лієв.
Своєю чергою, директор департаменту з комерційної діяльності Юрій Слободянюк ознайомив рекламних агентів зі структурою Суспільного мовника, територією покриття двох загальнонаціональних каналів – UA: ПЕРШИЙ і UA: КУЛЬТУРА, їхніми рейтингами та можливостями розміщення реклами.
А генеральний продюсер Українського радіо Дмитро Хоркін розповів про рекламну привабливість загальнонаціональних радіоканалів – Першого каналу, радіо Культура та радіо Промінь. Він зазначив, що за останній рік бренд Українського радіо став більш упізнаваним, зросла цитованість радіоефірів, а слухацька аудиторія Українського радіо збільшилася на 67%.
Також представникам рекламних агенцій презентували нову програму розміщення реклами, яка працює на Суспільному з 1 жовтня.
“Тепер агенція може дистанційно обрати будь-який телеканал Суспільного, сітку мовлення, завести клієнта, розмістити рекламу, вивантажити її в загальний план із цінами й автоматичним обрахунком вартості”, – сказав Юрій Слободянюк.