Наразі багато брендів стоять перед важким вибором: закриватися, скорочувати команду чи обирати подекуди кардинально нові напрями. Особливо актуальним такі пошуки є для рітейлу, провайдерів освітніх, спортивних та beauty послуг та консалтингу.
Як зміниться поведінка споживача та що з цим бізнесу робити у своєму промо? Як зараз компаніям оцінити короткострокові перспективи своєї діяльності та сформувати модель антикризового управління? Комунікаційна агенція Friends of Brands спільно з компанією Media Stream запрошують розібратися з цими питаннями 31 березня (18:00 – 19:45) на благодійному вебінарі «Маркетинг на карантині: як адаптувати бізнес до змін?»
Програма вебінару:
18:10 – 18:30 Чекліст швидкого реагування бізнесу на кризу: команда, фінанси, оптимізація витрат
Євгеній Бридун, засновник та Голова правління Страхової компанії «ПРЕСТИЖ»
В 2009-2011 роках Євген проводив антикризову програму для великої мережевої страхової компанії. Під його керівництвом вона не тільки вийшла з збитковості, а й увійшла до TOP 30. Завдяки чеклісту Євгена ви зможете уникнути помилок в антикризовому управлінні та подумати над власним to do list заходів на найближчий час
18:35 – 18:55 Чи є в вас план?
Юлія Федоренко, співзасновниця Smart People Club та event producer в MAMAPAPA FORUM
Працюючи фінансовим директором у провідних банках Україні, Юлія здійснила не одну антикризову програму. Вона поділиться досвідом, як оптимізувати витрати, де компанії шукати додаткові джерела доходу та як утримувати лояльність команди.
19:00 – 19:20 Антикризова діджиталізація
Ольга Малиш, засновниця агенції Friends of Brands, комунікаційний стратег
Свою першу агенцію Ольга запускала під час буремних 2014-2015 рр. Вона розповість про антикризову діджиталізацію та тренди, які не дадуть споживачу забути про вас.
19:20 – 19:45
#Сoronavirused, але не зломлені
Артем Скоробогатий, менеджер проектів Media Stream
За два роки кропіткої праці у компанії приклав руки, голову та душу в понад 700 проектів. Артем розповість як інструменти онлайн трансляцій зможуть допомогти наразі у ваших проектах.
Модератор — Ольга Малиш, засновниця агенції Friends of Brands
Повна інформація по спікерам та деталям секцій за посиланням. Участь безкоштовна. Якщо вам був корисний цей контент, зробіть внесок до БФ «Життєлюб». Допоможемо пережити кризу тим, кому зараз найважче.