Багато експертів зазначають, що часто криза стає відправним моментом для росту та розвитку бізнесу. Зміна структури споживання, взаємин з клієнтами, поява нових потреб та перебудова бізнес-моделей, все це може створити підґрунтя для розвитку, або навпаки — зменшити прибутковість бізнесу та призвести до його поступового занепаду.
Соціальне підприємництво особливо вразливе до зміни обставин, оскільки часто пов’язане із вразливими верствами населення й у час коли потреби клієнтів все більше ростуть, необхідно приймати ефективні та швидкі рішення.
Яким чином будувати свою маркетингову стратегію, аби продажі не падали, а щасливими були не лише клієнти, а й власники – ми поговоримо під час вебінару: “Маркетинг для соціальних підприємців”.
Де і Коли?
24 грудня 16:00-17:15
Онлайн платформа Zoom
Про що вебінар?
На вебінарі поговоримо:
- як налагодити продажі, які впали;
- як побудувати маркетингову стратегію в період кризи;
- як будувати відносини з клієнтами в умовах невизначеності;
- які дієві канали продажів та комунікації обрати;
- що необхідно для залучення клієнтів та формування лояльності
Спікери:
- Роман Гавриш, співзасновник агенції Aimbulance, маркетолог. Лектор і ведучий навчальних програм у Києво-Могилянській бізнес-школі.
- Петро Дарморіс, експерт із соціального підприємства, академічний директор Української Соціальної Академії.
Як приєднатися до вебінару?
Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації за посиланням.
Social vector
Серія вебінарів “Social vector” пропонує способи вирішення найгостріших соціальних проблем за допомогою бізнес-інструментів. Ми прагнемо познайомити соціально небайдужих українців з концептом соціального підприємництва та запропонувати соціальним бізнесменам, які вже працюють, ідеї для вдосконалення їхньої роботи.
Організатор
Українська соціальна академія навчить заробляти стабільно та вирішувати при цьому соціальну проблему.
Контакти: