З початку карантину у березні 13 000 медичних працівників, які є абонентами lifecell, вже отримали від оператора по 20 ГБ інтернету та 1500 хвилин для розмов без додаткової плати. 30 квітня всі вони ще раз отримають таке нарахування від оператора, що буде діяти до кінця травня. Крім того, lifecell продовжує приймати нові заявки до завершення карантину.
Аби повторно отримати гігабайти інтернету та хвилини для дзвінків на міські та мобільні номери по Україні медичним працівникам нічого робити не потрібно. Дане нарахування буде здійснено автоматично 30 квітня. Тож 13 000 лікарів та медичного персоналу, які є абонентами оператора, наразі можуть не турбуватися про поповнення мобільного рахунку.
Ті медики (лікарі та медичний персонал), які є абонентами lifecell та поки що не отримали свої гігабайти та хвилини, до закінчення карантину мають:
• набрати *440*3# та очікувати підтвердження реєстрації запиту;
• або заповнити форму на https://medic.lifecell.ua/
Хвилини та гігабайти буде нараховано за кілька днів після перевірки зареєстрованого номера телефону НСЗУ (Національна служба здоров’я України) в електронній системі охорони здоров’я. Також при реєстрації необхідно переконатися, що саме цей номер lifecell зазначено в електронній системі охорони здоров’я. Після перевірки інформації прийде відповідна SMS.
Роблячи свій внесок у боротьбу з COVID-19, lifecell звільнив абонентів від оплати дзвінків на «гарячі лінії» МОЗ та МЗС, а також не тарифікує відвідування офіційного інформаційного порталу https://covid19.gov.ua/
Загальний внесок компанії в боротьбу з коронавірусом станом на сьогодні склав близько 10 млн грн.
Компанія придбала 2 апарати ШВЛ для українських лікарень вартістю 1 млн 50 тис. грн. З них 440 тис. грн з було зібрано безпосередньо персоналом компанії.
Підтримуючи регулярне інформування населення України, оператор здійснив SMS-розсилку від імені МОЗ та МЗС, а також надав зв’язок медикам без додаткової плати на суму 9 мільйонів гривень.
Аби полегшити життя абонентів під час дотримання соціальної дистанції, lifecell пропонує їм низку послуг. Це, зокрема, можливість проводити групові відеодзвінки в месенджері BiP; функція керування кількома номерами у застосунку «Мій lifecell» (для віддаленого підключення/відключення послуг та поповнення рахунку рідним та близьким); безкоштовна доставка SIM-карт та віддалена покупка eSIM; BiP SOS пакет – для абонентів, що не мають можливості поповнити мобільний рахунок; сервіси для дітей та багато інших. В цей період українці знову стали багато спілкуватися за допомогою традиційних голосових дзвінків, тому компанія запускає акції та надає учасникам необмежені хвилини для дзвінків на всі номери по Україні.
Також українцям, що залишилися за кордоном, було надано можливість спілкуватися у роумінгу за ціною дзвінків по Україні за допомогою екстреного віртуального номера BiP. Компанія закликає українців залишатися вдома, змінивши назву власної мережі на пристроях абонентів на BudVdoma.
lifecell ― український діджитал-оператор, що надає справжню свободу спілкування. За допомогою доступного високошвидкісного мобільного Інтернету lifecell відкриває сучасні можливості мобільної комунікації для всіх категорій користувачів незалежно від віку чи знань технологій. Оператор належить Turkcell — турецькому постачальнику конвергентних телекомунікаційних і технологічних послуг. Станом на кінець четвертого кварталу 2019 року активна 3-місячна абонентська база lifecell становила 7,4 млн користувачів.
Діджитал-оператор lifecell пропонує тарифи та послуги, які є зручними та вигідними для користувачів розумних пристроїв. До цифрового портфоліо сервісів і продуктів компанії також входять: багатофункціональний месенджер BiP, захищене хмарне сховище lifebox, мобільний платіжний сервіс тощо. Діджитал-оператор реалізовує низку проектів, спрямованих на розвиток «розумного міста», покращення безпеки громадян і запуск мереж IoT (Інтернету речей).