Кожний четвертий користувач сервісу програмного реєстратора розрахункових операцiй (ПРРО) ПриватБанку користується “Касою” через смартфон та мобільний застосунок “Термінал”. Як повідомив керівник напрямку торгового еквайрингу ПриватБанку Сергій Макаренко, на початок червня з більше ніж 40 тисяч активних клієнтів “Каси” понад 10 тисяч – клієнти мобільного застосунку “Термінал”.

За словами Сергія Макаренка, серед всіх підприємців – клієнтів ПриватБанку, які приймають платежі за товари і послуги через застосунок “Термінал”, кожний другий користується ПРРО банку.
Цікаво, що користувачі сервісу Каса від ПриватБанку за 5 місяців 2024 року зекономили майже 40 млн грн на додатковій оплаті користування такими продуктами в порівнянні з сторонніми сервісами.

Українські підприємці можуть без додаткової плати підключити сервіс ПРРО “Каса” ПриватБанку та почати фіскалізацію операцій на смартфоні через застосунок “Термінал”. Підключивши сервіс у застосунку “Термінал” на смартфоні, підприємці отримують еквайринг, програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) та інші послуги.

You may also like

Новини компаній

ПриватБанк разом з провідними українськими банками погодили спільні засади пріоритетного кредитування розвитку енерго інфраструктури

ПриватБанк як найбільший банк українського бізнесу вважає одним з головних пріоритетів розширення фінансування корпоративних клієнтів ...

Comments are closed.