Компанія «Хенкель» підтверджує цільові показники обсягу збуту на весь рік і підвищує цільові показники скоригованого прибутку на привілейовану акцію (EPS)

  • Дуже високий обсяг збуту в номінальному значенні: +4,9% – до 4,981 млн євро; значне органічне зростання обсягу збуту (OSG): +3,0%
  • Підвищення рентабельності обороту1 до нового високого рівня: +40 процентних пунктів – до 18,0%
  • Суттєве збільшення прибутку на привілейовану акцію (EPS)*: +8,5% – до 1,54 євро
  • Цільові показники на весь рік: підтверджене органічне зростання обсягу збуту від 2 до 4% і підвищення рентабельності обороту* більше ніж на 17,0%, а цільові показники прибутку на привілейовану акцію* підвищені приблизно на 9%

Незважаючи на все більш складні економічні умови, ми і надалі покращували показники обсягу збуту і прибутків. Таким позитивним змінам сприяла діяльність усіх трьох бізнес-підрозділів компанії. Ми продемонстрували значне органічне зростання обсягу збуту на 3 відсотки, а зростання обсягу збуту в номінальному значенні – приблизно на 5 відсотків, – зазначив головний виконавчий директор компанії «Хенкель» Ханс Ван Байлен (Hans Van Bylen). – Ми досягли значного збільшення прибутків до відрахування податків, відсотків та амортизації, і наша скоригована рентабельність обороту досягла нового високого рівня – 18 відсотків. Ми показали суттєве зростання скоригованого прибутку на привілейовану акцію. Крім того, ми успішно реалізували три проекти з придбання, які значно зміцнять наш корпоративний портфель”.

“Ми і надалі очікуємо хитку, мінливу і нестабільну загальну ситуацію на ринку. Зміни курсів валют будуть спричиняти все більш негативний вплив на діяльність. Швидше за все, залишатимуться складні умови на ринках споживчих товарів. Проте ми рішуче налаштовані продовжувати успішний розвиток і реалізовувати свої стратегічні пріоритети”, – сказав Ханс Ван Байлен.

Компанія «Хенкель» підтвердила цільові показники обсягу збуту на весь 2017 рік. Незважаючи на зростаючий негативний вплив зміни курсів валют, компанія «Хенкель» підвищила свої цільові показники прибутку на привілейовану акцію. “Ми продовжуємо очікувати органічного зростання обсягу збуту від 2 до 4 відсотків на рівні Групи, а також збільшення скоригованої рентабельності обороту більше ніж на 17,0 відсотків. Що стосується скоригованого прибутку на привілейовану акцію, зараз ми очікуємо його зростання приблизно на 9 відсотків”, – повідомив Ханс Ван Байлен.

Показники збуту і прибутків у третьому кварталі 2017 року

У третьому кварталі 2017 року обсяг збуту збільшився в номінальному значенні на 4,9 відсотка – до 4,981 млн євро. Зміни курсів обміну валют спричинили загалом негативний вплив на обсяг збуту на рівні 4,2 відсотка. Придбання і вибуття активів забезпечили зростання обсягу збуту на 6,1 відсотка. Органічний обсяг збуту, в якому не враховується вплив курсових різниць і статті придбання/вибуття активів, значно зріс – на 3,0 відсотки.

Бізнес-підрозділ «Клейові технології» відзвітував про дуже значне органічне зростання обсягу збуту на 4,9 відсотка. Органічне зростання обсягу збуту бізнес-підрозділу «Косметичні  засоби» склало 0,5 відсотка. Бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» повідомив про позитивне органічне зростання обсягу збуту на 18 відсотків.

Від діяльності в країнах, що розвиваються, знову був отриманий вищий від середнього внесок в органічне зростання обсягу збуту Групи, забезпечивши вельми суттєве органічне збільшення обсягу збуту на 5,0 відсотків. У діяльності в розвинених країнах спостерігалося позитивне органічне зростання обсягу збуту на рівні 1,5 відсотка.

Органічне зростання обсягу збуту в регіоні країн Західної Європи залишилось на рівні аналогічного кварталу за попередній рік. У всіх інших регіонах обсяг збуту органічно зріс: у країнах Східної Європи обсяг збуту збільшився на 4,8 відсотка. В регіоні країн Африки і Близького Сходу зафіксовано зростання обсягу збуту на рівні 3,2 відсотка. Обсяг збуту у Північній Америці зріс на 3,2 відсотка. В країнах Латинської Америки досягнуто зростання обсягу збуту на 2,8 відсотка, а в країнах Азійсько-Тихоокеанського регіону обсяг збуту збільшився на 6,4 відсотка.

Скоригований операційний прибуток (EBIT) збільшився на 7,1 відсотка – до 897 млн євро. Такому збільшенню сприяли результати діяльності всіх трьох бізнес-підрозділів.

Скоригована рентабельність з прибутку від збуту (EBIT) зросла на 0,4 процентного пункту – до 18,0 відсотків.

Скоригований прибуток на привілейовану акцію (EPS) збільшився на 8,5 відсотка – з 1,42 євро до 1,54 євро.

Співвідношення чистого оборотного капіталу до обсягу збуту зросло на 0,4 процентного пункту понад показник за аналогічний період попереднього року, досягнувши 5,6 відсотка.

Показники діяльності бізнес-підрозділів

У третьому кварталі бізнес-підрозділ «Клейові технології» продемонстрував дуже значне органічне зростання обсягу збуту на 4,9 відсотка. В номінальному значенні обсяг збуту зріс на 4,5 відсотка – до 2,373 млн євро. Скоригований операційний прибуток збільшився на 5,5 відсотка і досяг 454 млн євро. Скоригована рентабельність з прибутку від збуту відчутно зросла, сягнувши 19,1 відсотка.

У бізнес-підрозділі «Косметичні  засоби» в третьому кварталі відмічалось позитивне органічне зростання обсягу збуту на 0,5 відсотка. В номінальному значенні обсяг збуту був меншим порівняно з показником за аналогічний квартал попереднього року і дорівнює  941 млн євро. Скоригований операційний прибуток збільшився на 0,5 відсотка і досяг 171 млн євро. Скоригована рентабельність з прибутку від збуту надзвичайно суттєво зросла – до 18,1 відсотка.

Бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» показав у третьому кварталі позитивне органічне зростання обсягу збуту на 1,8 відсотка. В номінальному значенні обсяг збуту збільшився на 10,6 відсотка – до 1,636 млн євро порівняно з аналогічним кварталом попереднього року. Скоригований операційний прибуток збільшився на 10,9 відсотка – до 294 млн євро. Скоригована рентабельність з прибутку від збуту залишилась на рівні показника за аналогічний квартал попереднього року, досягнувши 17,9 відсотка.

Зміцнення бізнес-портфеля внаслідок запланованих придбань

Завдяки успішному придбанню глобального бізнесу «Darex Packaging Technologies», групи «Sonderhoff Group» і компанії «Nattura Laboratorios» Група компаній «Хенкель» знову зміцнила свій бізнес-портфель.

Високі показники діяльності за перші дев’ять місяців 2017 року

Вперше обсяг збуту за дев’ять місяців перевищив 15 мільярдів євро і збільшився на 9,3 відсотка – до 15,143 млн євро. Органічний обсяг збуту, в якому не враховується вплив курсових різниць і статті придбання/вибуття активів, значно зріс – на 3,1 відсотка. Досягненню такого результату сприяла діяльність усіх трьох бізнес-підрозділів.

Скоригований операційний прибуток (EBIT) зріс на 10,5 відсотка – з 2,407 млн євро до 2,660 млн євро. Скоригована рентабельність з прибутку від збуту збільшилася з 17,4 відсотка до 17,6 відсотка. Скоригований прибуток на привілейовану акцію зріс на 10,0 відсотків – з 4,09 євро до 4,50 євро.

За перші дев’ять місяців 2017 року бізнес-підрозділ «Клейові технології» продемонстрував дуже значне органічне зростання обсягу збуту – на 4,6 відсотка. Скоригована рентабельність з прибутку від збуту тут суттєво збільшилась, досягнувши 18,8 відсотка. В бізнес-підрозділі «Косметичні  засоби» відбулося позитивне органічне зростання обсягу збуту на 0,9 відсотка. Скоригована рентабельність з прибутку від збуту тут значно зросла – до 17,6 відсотка. Бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» показав гарне органічне зростання обсягу збуту на 2,2 відсотка. Скоригована рентабельність з прибутку від збуту тут становила 17,6 відсотка.

Станом на 30 вересня 2017 року чиста фінансова позиція компанії «Хенкель» становила -3,336 млн євро (станом на 31 грудня 2016 року: -2,301 млн євро). Така зміна  порівняно з кінцем 2016 року відбулася, головним чином, через виплати на придбання.

Покращення прогнозів на 2017 рік

Компанія «Хенкель» оновлює свої прогнози на 2017 фінансовий рік. Компанія «Хенкель» підтверджує очікуване органічне зростання обсягу збуту від 2 до 4 відсотків для всієї Групи компаній «Хенкель». На даний час компанія «Хенкель» очікує органічного зростання обсягу збуту від 4 до 5 відсотків для бізнес-підрозділу «Клейові технології», від 0 до 1 відсотка для бізнес-підрозділу «Косметичні  засоби» і близько 2 відсотків для бізнес-підрозділу «Засоби для прання та догляду за оселею». Що стосується скоригованої рентабельності по прибутку від збуту (EBIT), компанія «Хенкель» і надалі передбачає її зростання більше ніж на 17,0 відсотків порівняно з попереднім роком. Враховуючи хороші показники діяльності, компанія «Хенкель» оновлює свій цільовий показник скоригованого прибутку на привілейовану акцію і зараз прогнозує його збільшення приблизно на 9 відсотків.

Про компанію «Хенкель»

Компанія «Хенкель» провадить свою діяльність у світовому масштабі, маючи добре збалансований і диверсифікований портфель продуктів та рішень. Компанія утримує лідерські позиції на рівні всіх трьох бізнес-підрозділів як у споживчому, так і у промисловому сегменті завдяки своїм потужним брендам, інноваційним рішенням і технологіям. Бізнес-підрозділ «Клейові технології» компанії «Хенкель» є глобальним лідером на ринку клейових матеріалів і технологій у всіх сегментах цієї галузі в масштабах всього світу. Бізнес-підрозділи «Засоби для прання та догляду за оселею» та «Косметичні засоби» компанії «Хенкель» займають провідні позиції на багатьох ринках та у численних продуктових категоріях на глобальному рівні. Історія успіху компанії «Хенкель» налічує 140 років з моменту її заснування у 1876 році. Компанія «Хенкель» повідомила про досягнення у 2016 фінансовому році обсягу продажу в розмірі 18,7 мільярда євро та відкоригованого операційного прибутку на рівні 3,2 мільярда євро. Сукупний обсяг продажу продукції трьох провідних брендів компанії Loctite, Schwarzkopf та Persil склав понад 6 мільярдів євро. Чисельність працівників компанії «Хенкель» становить понад 50 000 осіб у всьому світі. Це команда захоплених своєю справою представників різних народів, об’єднана міцною корпоративною культурою та спільною метою – створювати цінність із дотриманням принципів сталого розвитку. Як визнаний лідер у сфері сталого розвитку, компанія «Хенкель» займає провідні позиції у багатьох міжнародних рейтингах та включена до знаних міжнародних індексів. Привілейовані акції компанії «Хенкель» входять до індексного кошика  німецького фондового індексу DAX. З додатковою інформацією можна ознайомитися за посиланням www.henkel.com.

1З коригуванням для врахування разових доходів, разових видатків і витрат на реструктуризацію.

You may also like

Leave a reply