21 вересня, 2016 р., готель «Алфавіто», зал «Конгрес» (вул. Предславинська, 35Д, м. Київ)
Київська конференція підприємців – нова комунікаційна платформа для розвитку малого і середнього бізнесу. Організатори: видавництво «Приватний підприємець», агентство «Lipsky Marketing Group».
Конференція орієнтована на приватних підприємців-власників дрібного і середнього бізнесу м. Києва.
Конференція присвячена розгляду найважливіших правових питань ведення та захисту бізнесу, останнім змінам в українському законодавстві, впровадженню IT-технологій, автоматизації та розвитку бізнесу.
Інформаційні партнери: газета «Приватний підприємець», газета «Закон і Бізнес», 5 канал, Дніпровський офіс EBA.
Відвідавши Конференцію підприємці дізнаються:
– Про найважливіші зміни в законодавстві, які стосуються діяльності малого і середнього бізнесу.
– Рекомендації провідних експертів про підготовку до перевірок і їх проходженню з мінімальними ризиками для бізнесу.
– Про забезпечення безпеки бізнесу: офіційних документів, конфіденційної інформації, IT-ресурсів (комп’ютерів, серверів, планшетів, телефонів).
– Про те, як розвивати та автоматизувати свій бізнес і оптимізувати витрати за рахунок використання IT.
Блок перший
11:00 – 12:45
Законодавство, яке регулює діяльність малого та середнього бізнесу
- Організація готівкових розрахунків фізособами-підприємцями:
– Отримання підприємницьких доходів на картковий рахунок фізособи – негативні наслідки використання такої схеми розрахунків.
– Обмеження готівкових розрахунків суб’єктів господарювання та фізичних осіб – що робити, якщо не вкладаєшся в дозволені суми.
– Коли потрібен касовий апарат і як без нього обійтися.
– Для кого платіжні термінали обов’язкові.
– Штрафи: хто їх може застосовувати і чи варто їх боятися.
– ЗЕД та валютних операції у ФОП. - Співпраця юридичних осіб з підприємцями:
– Які документи видавати контрагентам.
– Коли і які документи давати не можна. - Підводні камені роботи на єдиному податку:
– Несвоєчасне внесення змін до реєстраційних даних «єдиноподатника» – чим це загрожує.
– Місце здійснення діяльності в реєстрі «єдиноподатника» – наскільки це важливо.
– Анулювання реєстрації платника єдиного податку: за що, коли і як.
– Спрощенка-2017 – перспективи. - Оренда майна:
– Оренда нерухомості на різних системах оподаткування: що можна, а чого не можна.
– Як використовувати майно подружжя та родичів без укладення договору оренди.
– Податок на нерухомість, в т.ч. житлові квартири, де зареєстрований ФОП. - Наймані працівники у приватного підприємця:
– У яких випадках можна уникнути укладання трудових договорів.
– Перелік документів, які обов’язково повинні бути.
– Що перевіряє інспекція з праці.
– Фактичні перевірки податковою службою.
– Що перевіряє Фонди соціального страхування.
– Коли на перевірку може прийти центр зайнятості.
– Чи можна найманим працівникам не давати пояснення перевіряючим.
– Штрафи за порушення трудового законодавства: хто їх може застосовувати і чи варто їх боятися.
Блок другий
12:45 – 13:15
Рада українського бізнес-омбудсмена
Тема: «Роль бізнес-омбудсмена у захисті малого та середнього бізнесу»
Кава пауза
13:15 – 13:45
Блок третій
13:45 – 14:30
Перевірки фіз. осіб – підприємців контролюючими органами «Прийшли з перевіркою: алгоритм дій, відповідальність, особливості оскарження»
– Мораторій на проведення перевірок (на кого поширюється).
– Як підготуватися і як себе вести при перевірках.
– Алгоритм дій, якщо прийшли з перевіркою.
– Перелік необхідних документів для результативної захисту.
– Чи варто судитися: особливості оскарження документів на перевірку і результатів перевірки.
– Застосування санкцій: відповідальність.
Блок четвертий
14:30 – 15:15
Інформаційна безпека. Безпека IT-інфраструктури
– Захист документації.
– Режим забезпечення комерційної таємниці. Захист конфіденційної інформації.
– Організація внутрішніх процедур.
– Безпека серверів, комп’ютерів та іншої IT-інфраструктури.
– Хмарні технології.
Блок п’ятий
15:15 – 16:00
Оптимізація та автоматизація бізнес-процесів за допомогою IT
Маркетинг і PR. Розвиток бізнесу в умовах кризи.
– Продажі товарів і послуг он-лайн.
– Питання сервісу та роботи з клієнтами.
– CRM-системи в бізнесі.
– Оптимізація бізнес-процесів за допомогою IT.
– Зниження операційних витрат.
Вартість участі в Конференції:
600 грн. (до 9 вересня включно) і 750 грн. (з 9 по 19 вересня включно).
Реєстрація на захід закривається 19 вересня о 17:00.