Віднині користувачі Instagram мають можливість не лише підтримати свій улюблений продукт, але навіть у нього перевтілитися. 14 серпня соціальна мережа відкрила українським компаніям доступ до створення власних брендових масок доповненої реальності. До брендових відносять ті маски, на яких є назва компанії, продукту, його логотипа або зображення, а також опубліковані від бізнес-акаунтів, у назві яких присутній бренд.
Одним із перших на новинку відреагував REVO – торгівельна марка Групи Компаній «Нові Продукти». Такий крок є логічним для продукту, який позиціонується як енергетичний напій «із характером» для поціновувачів нестримності та неординарності, що втілилися в легендарному слогані «One shot, – one hit». Отже, 3D-модель банки REVOТМ, вже заздалегідь розроблена спільно з агентством Oddee, була негайно подана на модерацію й тут же успішно її пройшла. Тепер, щоб потішити своїх друзів новим прикольним луком, будь-якому користувачеві достатньо підписатися на офіційну Instagram-сторінку Revo Energy Drink, після чого новий фільтр з’явиться в особистих налаштуваннях сторіс.
«REVOТМ – це абсолютно унікальний бренд. Він об’єднує дуже різних людей із часом протилежними стилями життя. Є в REVOТМ така особлива риса, за яку бренд люблять настільки різні люди – вміння жити сьогоднішнім днем, бути сміливим і заповзятим, ставитися до життя просто, бути розкріпаченими і не соромитися першими підхоплювати хайп. Тому, поки хтось думає, REVOТМ вже робить: швидко і не особливо напружуючись», – відзначила Олена Селютіна, PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти».
16 серпня, в день завантаження AR-маски в Instagram, для активізації тестування новинки була запущена акція. За її умовами користувач повинен уявити себе Банкою REVO, яка на 15 секунд оволоділа увагою всього світу, і виголосити своє сакраментальне послання людству у відповідному образі. Відео найкращих ораторів, що тегнули в своїй промові офіційну сторінку бренда, будуть викладені в REVO-сторіз, а переможець конкурсу отримає ящик енергетичного напою в подарунок.
Нова фіча викликала миттєву ланцюгову реакцію у прихильників REVOТМ. Користувачі в своїх відео почали фонтанувати дотепністю, дякували розробникам за цікаву розвагу і навіть радили глядачам не забувати «споживати розумно». Лише за вихідні дні в активації встигли взяти участь понад 220 осіб, і це лише серед тих, хто відзначив сторінку бренда, використовуючи маску.
«Споживачі REVOТМ – одні з найбільш веселих та просунутих користувачів Instagram. Тому вони так люблять всі фішки, які одними з перших використовує в комунікації бренд-команда REVO. Інструмент “Маска” відкриває принципово нові можливості для SMM. Тепер ми можемо хоч щодня звертатися до підписників у сторіс, вітати їх зі святами без будь-яких витрат на продакшн. Придумали – записали, експортнули та включили на просування. На все про все – одна година, і все це – максимально нативно. Торік ми почали вести Instagram REVOТМ, а зараз вже майже 45 тисяч фоловерів. Все працює», – прокоментував переваги новинки Іван Базар, засновник агентства Oddee.
AR-маска створена за мотивами інтернет-серіалу «Фантастичний мульти-енергетичний блокбастер» у рамках унікального крос-медійного проекту, що побачив світ у червні 2018 року. Одним із головних героїв є харизматична напіванімована Банка REVO, що має сміливий та зухвалий характер, талант до римування і дотепність на межі фолу. Вона втілює саму есенцію невичерпної енергії, непереборного оптимізму та вміння обернути на свою користь навіть найбезнадійнішу ситуацію. Цього року проект знайшов своє продовження в другому сезоні під назвою «Космічні блогери», епізоди якого наразі виходять на YouTube-каналі бренда орієнтовно раз на тиждень.
Два сезони серіалу встигли згуртувати довкола себе ціле фан-ком’юніті, захоплене історією міцної дружби скромного парубка Космонавта та його розкріпаченого товариша – Банки REVO. Завдяки новій Instagram-фічі тепер кожен зможе себе відчути на місці улюбленого персонажа, одягнувши віртуальну маску. Це – чудовий спосіб позбавитися комплексів, розкрити свій творчий потенціал, знайти нових друзів за інтересами або навіть пережити невеличкий момент соцмережевої слави.