21 грудня онлайн-журнал PaySpace Magazine оголосив Prom.ua переможцем у номінації “Найкращий маркетплейс року” в конкурсі “PaySpace Magazine Awards 2016”. Третє місце у цьому рейтингу посів онлайн-маркет перевірених покупців Bigl.ua.
Відкрите голосування конкурсу проходило з 1 по 15 грудня. За його результатами організатори визначили найкращі компанії та ключових персон FinTech и e-commerce ринку України.
Лідер e-commerce в Україні — Prom.ua за підсумками 2016 року збільшив свій товарообіг на 70%. Нині на найбільшому маркетплейсі України працюють більше 600 тис. продавців, а кількість замовлень нині сягнула 9 млн на рік. “Prom.ua впродовж років залишається флагманом ринку: майданчиком, де кожен може запустити свій бізнес з торгівлі онлайн; місцем, де можна купити все — від шпильки до заводу, — розповідає керівник Prom.ua Іван Портний. – Ми раді бути надійним помічником для малого та середнього бізнесу, який є основою зростання економіки України. Ми плануємо і надалі розвиватися, щоб стати для українців кнопкою “купити в інтернеті” №1”.
Онлайн-маркет перевірених продавців Bigl.ua, який працює менше року, у конкурсі обійшов більш досвідчених гравців ринку e-commerce. Усього за 10 місяців роботи товарообіг майданчика склав 229 млн грн, а кількість замовлень перевищила 514 тис. “Для більшості українців нині безпека покупки стає фактором №1 під час вибору майданчика для шопінгу. Саме тому ми працюємо тільки з перевіреними продавцями і страхуємо кожне на 5000 грн. Нам дуже приємно, що покупці висловили нам довіру. Не тільки в голосуванні, а й у виборі Bigl.ua як майданчика для покупок”, – розповів керівник Bigl.ua Віктор Кириченко.
З усіма результатами конкурсу можна ознайомитись на сайті онлайн-журналу PaySpace Magazine