«Крапля до краплі» – благодійний рух для кожного.
З допомогою небайдужих донорська ініціатива за 2 місяці врятувала понад 2 тисячі людських життів, і це лише початок!
Проєкт «ДонорUA» та бренд «Природне Джерело» співпрацюють не так давно, однак відчутні досягнення не забарилися. За 2 місяці вже було зібрано 134 064 гривні, залучено 912 нових донорів та врятовано 2 736 людських життів! Актуальні показники завжди можна довідатися на сайті, де встановлено лічильник у режимі реального часу. І це не просто статистика. За кожною цифрою стоїть чиєсь безцінне життя, чийсь доленосний шанс на здорове майбутнє та безмежна вдячність рідних і близьких. За підсумками лише нетривалої роботи очевидно, що спільні активності істотно популяризують добровільне й регулярне безоплатне донорство в Україні, а отже благодійна ініціатива «Крапля до краплі» – на правильному шляху!
«Ми раді прозвітувати громадськості про перші вагомі кроки щодо розвитку культури донорства в Україні. Адже лише відкрита повсюдна комунікація здатна вибудувати рівень довіри, необхідний для єднання українців навколо проблеми. Для того, щоб надати охочим ширші можливості для долучення до донорського руху, ми навіть запровадили альтернативний здаванню крові механізм участі. Ми запропонували просто регулярно споживати питну артезіанську воду “Природне Джерело”, частина прибутку від продажу якої перераховується на розвиток донорства в Україні. Всі способи допомоги однаково дієві, тож шукайте у торгових мережах пляшки з відповідним маркуванням», – зазначила Олена Селютіна, директорка з комунікацій Групи Компаній «Нові Продукти».
За останній місяць реалізовано низку важливих інформаційних заходів, які вплинули на рівень обізнаності населення з питанням донорства крові. Зокрема було організовано доставлення води «Природне Джерело» до українських регіональних центрів крові, де волонтери провели інтерв’ювання донорів та зробили фотозвіт, аби заохотити всіх небайдужих. 18 та 19 листопада організатори презентували проєкт «Крапля до краплі» на XIX форумі фінансових директорів України, що дозволило привернути увагу бізнес-еліти до проблеми нестачі донорської крові. Окрім того, вся діяльність ініціативи регулярно висвітлювалася на публічних сторінках «ДонорUA» та «ГК «Нові Продукти» у Facebook.
Також у листопаді проєктом «ДонорUA» було здійснено опитування в соціальних мережах щодо обізнаності, зацікавленості та бажання користувачів стати донорами крові. Підсумки виявили, що учасники мають безліч слушних запитань та потребують ширших відомостей щодо процесу. Наприклад, 80% аудиторії бажає дізнатися, як правильно харчуватися для підвищення рівня заліза, а 90% – як розшифровувати власний аналіз крові. З огляду на це було прийнято рішення організувати окрему інформаційно-освітню кампанію для потенційних донорів, долучивши до неї авторитетних експертів та лідерів думок. Темою грудня стане «Правильний раціон харчування для донора» як важливий фактор у підготовці до донації для досягненні високих показників якості крові. Задля виявлення найбільш цікавих аспектів щодо донорства та надання дійсно корисної інформації, в межах просвітницької кампанії буде ініційовано серію онлайн-опитувань, участь у яких зможе взяти кожен. Перше опитування вже доступне за посиланням.
Статистика ВООЗ свідчить, що в світі щорічно відбувається 118,4 млн донацій. З них 40% припадає на розвинені країни, де проживає 16% населення. Однак у нашій країні картина наразі виглядає дещо інакше. «На жаль, в Україні сьогодні 70% донорів – “разові”. Тобто у нас поширене родинне, або так зване “стихійне” донорство, коли людина відгукується на чужу біду, здає кров і більше до цього не повертається. Проте добровільне регулярне здавання крові – почесна і благородна справа. В усьому світі його активно пропагують, впроваджують та підтримують, адже це – найбезпечніший ресурс якісної крові. Особливо важливо розвивати донорство крові в період пандемії та карантинних обмежень, коли зростає попит із боку пацієнтів, а активність донорів знижується», – прокоментувала Ірина Славінська-Ріцнер, засновниця «ДонорUA».
Кожен, хто бажає стати донором крові, може в будь-який час залишити заявку на офіційному сайті «ДонорUA» за посиланням. Всі інші автоматично долучаються до донорського руху просто регулярно споживаючи питну артезіанську воду «Природне Джерело».
Довідка
Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 17 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.
Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.
Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.
Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році та діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 2 млн грн.
«ДонорUA» – автоматизована система рекрутингу та управління донорами крові, що розроблена з метою популяризації донорського руху в Україні. На платформі проєкту донори мають можливість ознайомитись з корисною інформацією, отримати консультацію лікаря онлайн щодо кроводачі, обрати центр крові або конкретного реципієнта.