З 17 березня влада Києва оголосила про введення нових обмежувальних заходів з протидії поширенню в Україні коронавірусу. 11 з 25 точок продажів ювелірного бренду SOVA розташовані в Києві, у будівлях ТРЦ. Як компанія реагує на виклики, адаптуючи бізнес-модель, повідомляє прес-служба SOVA.
Дотримуючись рекомендацій уряду та місцевої влади, керівництво SOVA оперативно впровадило низку змін, які стосуються маркетингової та кадрової політик компанії. Так, усі ресурси компанії на період карантину будуть сфокусовані в онлайні.
З 17 березня SOVA запускає безкоштовну адресну доставку інтернет-замовлень по всій Україні. Повний асортимент прикрас наявний на сайті sovajewels.com, в інтернет-магазині.. У прес-службі також акцентують увагу, що всі ювелірні вироби проходять спиртову обробку.
«Ми ініціювали невеликі компліменти від бренду: пам’ятки про перші заходи безпеки та санітайзери. Така пропозиція буде діяти з 18 по 25 березня включно для кожного клієнта при покупці прикрас. У цей період для нас важливо зберегти принципи бренду, вибудовуючи всю комунікацію з точки зору любові та турботи про себе. Але ні в якому разі не маніпулювати таким станом і не грати на негативних почуттях. Бренд SOVA – про красиві речі та посили», – коментує Анна Коваль, директор з маркетингу та роздрібних продажів компанії SOVA.
Менеджмент компанії також проявив гнучкість у кадрових рішеннях: ще до введення карантину в Україні при перших симптомах застуди співробітникам компанії наполегливо рекомендували залишатися вдома і викликати лікаря. Вже з 12 березня кожен керівник ініціював обговорення в команді віддаленого формату роботи.
«Організація віддаленої роботи — для нас хороша зона росту. Ми надали можливість кожному керівнику вирішувати, чи можуть команди відділів перейти на такий формат. Як наслідок, велика частина співробітників офісу вже перейшла на віддалену роботу. На випадок повного закриття офлайн продажів у нас розроблена програма сплат на період карантину. У таких кадрових рішеннях ми слідуємо цінностям компанії: відповідальність, професіоналізм і командна робота», — коментує Степан Слинчук, виконавчий директор SOVA jewelry house.
SOVA, jewelry house – це ювелірний бренд, який не тільки відповідає світовим тенденціям, але й, як трендсетер на українському ринку, створює їх. Ідея формування ювелірного гардероба для сучасних дівчат виступає лейтмотивом у всіх колекціях ювелірного дому. SOVA єдиний на українському ринку бренд, який колекційно підходить до запуску продуктів, демонструючи сміливість, готовність до експериментів та свободу.
SOVA – якісні та стильні прикраси, які можна змінювати кожен сезон, доповнюючи свої образи. Переосмислення класики, свіжий погляд на тенденції, актуальності часу та відповідність фактично будь-якої нагоди.