У 2020 році понад 100 тисяч читачів німецького видання Auto Motor und Sport визнали продукцію Bosсh / мережу Бош Авто Сервіс кращими в шести категоріях автомобільних запчастин та сервісного обслуговування
- Bosch лідирує серед брендів сервісного обслуговування автомобілів
- Продукція Bosch названа кращою в п’яти категоріях, а мережа Бош Авто Сервіс здобула перемогу в номінації «Мережа СТО»
- Свічки запалювання Bosch перемогли в своїй категорії 15-й раз поспіль
Авторитетне німецьке автомобільне видання Auto Motor und Sport оголосило переможців престижної премії Best Brand 2020 року в різних категоріях автокомпонентів і сервісного обслуговування. Компанія Bosch здобула перемогу в 6 номінаціях з 24 можливих. Читачі журналу назвали кращими продукти Bosch і мережу Бош Авто Сервіс у наступних категоріях:
- Акумулятори
- Фільтри
- Свічки запалювання
- Щітки склоочисників
- Електроінструменти
- Мережа СТО (Бош Авто Сервіс)
Протягом багатьох років читачі журналу відзначають високу якість автозапчастин, товарів і послуг компанії Bosch. 2020 рік став ювілейним переможним роком для свічок запалювання Bosch – читацька аудиторія журналу Auto Motor und Sport визнала їх кращими 15-й раз поспіль.
Премія Best Brand заснована автомобільним виданням Auto Motor und Sport у 2005 році. Переможці в заявлених номінаціях визначаються на підставі дослідження думки читачів – їм пропонують назвати компанію, продукція якої викликає в них найбільшу довіру. У 2020 році свою думку про кращих автовиробників висловили понад 100 тисяч читачів журналу та його електронної версії.
Група компаній Bosch є провідним світовим постачальником технологій і послуг. У компанії працює близько 403 000 співробітників по всьому світу (дані на 31 грудня 2019 р.). У 2019 році оборот компанії становив 77,9 млрд євро. Діяльність Групи компаній Bosch ведеться з чотирьох бізнес-напрямків: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари, Будівельні технології та Енергетика. Як лідер у сфері Інтернету речей, Bosch пропонує інноваційні рішення для розумного будинку, розумного міста, автомобілів з Інтернет-підключенням і промисловості 4.0. Компанія використовує свій досвід і знання в сфері сенсорних технологій, програмного забезпечення та послуг, а також власний хмарний сервіс, щоб стати для клієнтів єдиним постачальником мережевих і багатопрофільних рішень. Стратегічною метою Групи компаній Bosch є створення інноваційних продуктів і послуг у сфері Інтернету речей для поліпшення рівня життя по всьому світу. Компанія Bosch підвищує якість життя завдяки розробці передових технологій з широким спектром можливостей і надихаючих рішень, «розроблених для життя».
До Групи компаній Bosch входять Robert Bosch GmbH і більше 440 дочірніх підприємств і регіональних компаній приблизно в 60 країнах. Разом з партнерами в сфері продажів і обслуговування, інженерами, виробничими майданчиками, а також розгалуженою мережею продажів компанія Bosch представлена майже в кожній країні світу. Інноваційна сила компанії є основою її процвітання в майбутньому. У 125 філіях компанії Bosch по всьому світу працюють близько 72 000 співробітників, які займаються науковими дослідженнями і розробками.
Компанія була заснована в Штутгарті в 1886 р. Робертом Бошем (1861-1942) як «Майстерня точної механіки та електротехніки». Особлива структура власності Robert Bosch GmbH гарантує Групі компаній Bosch підприємницьку свободу, що дозволяє здійснювати довгострокове планування та використовувати значну частину коштів для інвестування, забезпечуючи їй надійне майбутнє. Дев’яносто два відсотки акціонерного капіталу Robert Bosch GmbH належить благодійному фонду Robert Bosch Stiftung GmbH. Контрольним пакетом голосуючих акцій володіє Robert Bosch Industrietreuhand KG і виконує функції власника на підставі довірчого управління. Інша частина акцій належить родині Бош і Robert Bosch GmbH.
Додаткову інформацію можна отримати на сайтах: www.bosch.com, www.bosch.ua, www.iot.bosch.com, www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse