Coca-Cola HBC, провідна компанія-ботлер брендів The Coca-Cola Company, оголосила про нові зобов’язання щодо зменшення використання води і викидів вуглекислого газу після її визнання світовим лідером зі сталого розвитку серед виробників напоїв згідно індексу сталого розвитку Доу-Джонса (DJSI). 

Компанія оголосила про свої наміри зменшити обсяги використання води на 30% до 2020 року у порівнянні з 2010 роком і прямих викидів вуглекислого газу на 50% за аналогічний період.

Підхід Coca-Cola HBC до сталого розвитку був схвалений у вересні після того, як компанія вдруге була визнана лідером галузі згідно Світового та Європейського індексів сталого розвитку Доу-Джонса.

Разом з тим, Coca-ColaHBC посіла восьме місце серед 100 найбільших компаній у списку FTSE (FinancialTimesStockExchange) – за звітністьз викидів вуглекислого газу і перше місце серед виробників напоїв.

Андрій Бублик, директор зі зв’язків з державними установами та комунікацій Кока-Кола Беверіджиз Україна, зазначив: «Наші нові зобов’язання відображають позицію компанії як рушійної сили зі сталого розвитку в галузі з виробництва напоїв. В Україні ми працюватимемо задля досягнення цих цілей, з року в рік скорочуючи обсяги використання води та енергії, які необхідні для виготовлення 1 літру напою. Крім того, ми будемо продовжувати впроваджувати суспільні проекти, спрямовані на захист довкілля, а саме – Зелений День, День Дунаю та інші.  Наше партнерство зі стейкхолдерами в Україні було і залишається основою наших досягнень і відіграватиме важливу роль у виконаннї нових зобов’язань”.

Вже восьмий рік поспільCoca-Cola HBC входить до індексу DJSI, світового стандарту з корпоративної відповідальності, що базується на ретельній оцінці та орієнтується на найкращі компанії на ринку.

З-поміж 2500 світових компаній з різних галузей, які були запрошені взяти участь в оцінціDJSI, Coca-Cola HBC було визнано найкращою компанією серед виробників напоїв з загальним рейтингом– 87/100. Це на 34 пункти більше,ніж середній результат по галузі. Компанія була визнана кращою за 8-ма критеріями: кодекс ділової поведінки / дотримання вимог / антикорупційна політика, політика з захисту довкілля, упаковка, джерела сировини, розвиток персоналу, здоров’я та харчування, соціальна звітність та залучення/утримання талантів.

Інтегрований звіт групи Coca-ColaHBC за 2014 рік включає наступні річні показники:

  • оцінка «А» у рейтингу Carbon Disclosure Project(CDP)
  • 7,8 % скорочення прямих та непрямих викидів вуглекислого газу
  • €4,3 млн. інвестовано у проекти з енергоефективності
  • 4,3% скорочення використання енергії
  • €5,8 млн інвестовано в проекти з водозбереження, збережено 1,1 млн кубометрів води
  • 4,1% скорочення використання води
  • 82% індекс залученості персоналу

Про Coca-ColaHBC

Coca-ColaHBC провідна компанія-ботлер брендів The Coca-Cola Company з об’ємом продажу понад 2 млрд. умовних упаковок продукції. Компаніяпрацює у 28 країнахсвіту та обслуговуєприблизно 589 млн. споживачів. Coca-Cola HBCпропонує широкий вибірбезалкогольнихнапоїв у різнихкатегоріях: солодкігазованінапої, соки, вода, спортивні та енергетичнінапої, чай та кава. Компаніядотримуєтьсяпринципівсталогорозвитку з метою створенняцінностей для свогобізнесу і для суспільства. Ця політикапередбачаєзадоволення потреб споживачів у виборібезалкогольнихнапоїв, заохоченнявідкритихробочихстосунків, веденнябізнесу в умовахдбайливогоставлення до навколишньогосередовища та здійсненнявагомихвнесків у соціально-економічнийрозвитокмісцевих громад.
АкціїCoca-Cola HBCзареєстровані у преміумлістингу на Лондонськійфондовійбіржі (LSE: CCH), на Афінськійбіржі (ATHEX: EEE). Coca-Cola HBC включена до світовогота ЄвропейськогоіндексівсталогорозвиткуDow JonesSustainability та індексуFTSE4Good. Для отриманнябільшдетальноїінформаціїзавітайте на www.coca-colahellenic.com

Про Кока-Кола Беверіджиз Україна 

Кока-Кола Беверіджиз Україна — один з лідерів на українському ринку безалкогольних напоїв, єдине підприємство в Україні, яке уповноважене виготовляти напої під товарними знаками TheCoca-ColaCompany. Кока-Кола БеверіджизУкраїнапропонує широкий вибірбезалкогольнихнапоїв у різнихкатегоріях: солодкігазованінапої, соки, вода, енергетичнінапої та холоднічаї. Компаніядотримуєтьсяпринципівсталогорозвитку з метою створенняцінностей для свогобізнесу і для суспільства. Ця політикапередбачаєзадоволення потреб споживачів у виборібезалкогольнихнапоїв, заохоченнявідкритихробочихстосунків, веденнябізнесу в умовахдбайливогоставлення до навколишньогосередовища та здійсненнявагомихвнесків у соціально-економічнийрозвитокмісцевих громад. Для отриманнябільшдетальноїінформаціїзавітайте на http://www.coca-colahellenic.com.ua

You may also like

Leave a reply