Маркетологи теперь смогут продвигать рекламные сообщения в других мобильных приложениях на платформе Twitter Audience Platform (TAP), среди которых Slack Radio, Words with Friends 2, The Voice, Kim Kardashian Hollywood и Weather Plus. Об этом пишет MMR. Рекламодатели будут пользоваться теми же инструментами таргетирования, что и для обычных твитов и видео, а пользователи приложений-партнеров смогут ретвитить и добавлять в избранное рекламу так же как в самом Twitter. Ритейлеру Macy’s, участвовавшему в тестирование TAP, удалось достичь вовлечения в 7,85%, что выше средних показателей мобильных кампаний.
You may also like
Innoware і Альтернативна спілка автоматизаторів бізнесу (ACAБ) підписали Угоду про Стратегічне партнерство, основна мета якого звільнення українського бізнесу від російських облікових систем
Іnnoware – партнер Microsoft із 23-річним досвідом впровадження і підтримки міжнародних ERP і CRM систем, ...
By Vlasnasprava
«Моршинська» розвиває цифрове та ринкове інноваційне лідерство в Україні з впровадженням Microsoft Dynamics 365
IDS Ukraine, лідер ринку бутильованої води та напоїв, виробник відомих торгових марок “Моршинська” та “Миргородська”, ...
By Vlasnasprava
Ringostat запустив послугу з налаштування AI під бізнес для контролю розмов з клієнтами
Платформа Ringostat (частина групи IT-компаній Netpeak Group) оголосила про запуск послуги під назвою Ringostat AI ...
By Vlasnasprava
ERP система Microsoft Dynamics 365 Business Central доступна у 175 країнах світу на 55 мовах
Microsoft оновила перелік країн і регіонів, у яких доступний Dynamics 365 Business Central і оновила ...
By Vlasnasprava