20 вересня Дніпро перетворився на центр велоспорту. Сотні велосипедистів вийшли на старт Дніпровської Сотні, щоб випробувати себе, відчути дух великої події та водночас підтримати 7 корпус ДШВ ЗСУ. Це щорічний заїзд, який уже став символом витривалості та єдності, адже тут кожен кілометр має подвійне значення — для учасників і для тих, хто чекає на допомогу.

Цьогоріч до події долучилася власна торгова марка мережі супермаркетів VARUS — ТМ Varto, яка подбала про комфорт учасників і глядачів. У рюкзачках спортсменів були вода Varto Аква Миргород, вафельки та вологі серветки Varto Soft, щоб відновити сили після кілометрів на трасі. А на фініші кожен міг пригоститися печивом, холодним чаєм та водою Varto — смак перемоги відчували навіть вболівальники.

«Для нас підтримати Дніпровську Сотню — це чудова нагода бути поруч із людьми, які цінують спорт, командність та добрі справи. Ми подбали, щоб учасники та вболівальники відчули турботу Varto на кожному етапі — від старту до фінішу. Це для нас більше, ніж партнерство — це внесок у єдність та Перемогу», — коментує Ганна Бурцева, начальниця відділу розробки торгових марок VARUS.

Для VARUS це більше, ніж партнерство. У заїзді взяли участь і співробітники компанії. Це можливість проявити командний дух поза роботою, підтримати одне одного та разом зробити добру справу.

«У VARUS завжди підтримують подібні ініціативи, і я радий бути причетним до такої події, та разом долати кілометри заради доброї справи», — коментує Володимир Школьний, начальник відділу закупівлі витратно-фасувальних матеріалів VARUS, учасник заїзду.

Дніпровська Сотня традиційно мала три формати:

  • 100 км — для тих, хто випробовує витривалість і швидкість;
  • 50 км — для тих, хто хоче перевірити сили та отримати задоволення від маршруту;
  • 10 км благодійної дистанції — для кожного охочого. Реєстраційні внески учасників цієї категорії підуть на підтримку 7 корпусу ДШВ ЗСУ.

Цьогоріч заїзд став ще ближчим для всіх: долучитися можна було не лише у Дніпрі, а й онлайн — з будь-якої точки України чи світу. Учасники самостійно обирали маршрут, проходили його у своєму місті та фіксували результат у Strava. Це дало можливістю відчути єдність велоспільноти незалежно від місця перебування та навіть кордонів.

«Ми щиро вдячні мережі VARUS та VARUS.UA і торговій марці Varto за підтримку. Завдяки таким партнерам наша подія стала ще комфортнішою й теплішою для всіх учасників. Це не просто спортивний старт — це спільнота, яка рухається вперед разом», — розповідає Ігор Деха, організатор заїзду «Дніпровська сотня», голова велоклубу Otaman.

Дніпровська Сотня — це не лише про спорт. Це про єдність, добрі справи й підтримку армії. І цього року разом із VARUS та Varto ця подія отримала ще більше духу єднання. Варто займатися спортом і обирати ТМ Varto!

Довідка

VARUS — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією “Омега”. Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 115 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа VARUS працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок VARUS.UA.

Вам також може сподобатися

Comments are closed.