2024 рік став для MAUDAU роком трансформації — внутрішньої та зовнішньої — і запам’ятався яскравими подіями. Маркет повсякденних штук продовжує змінювати підхід до шопінгу, роблячи його швидким, зручним і приємним.
Зібрали найцікавіші підсумки, ключові досягнення та трохи кумедної статистики від MAUDAU.
Як шукали MAUDAU?
MAUDAU все частіше стає улюбленим вибором гостей. Запити “maudau” та “маудау” в пошуковиках у 2024 році виросли в 1,5 раза, тоді як неправильних запитів суттєво поменшало. Утім, помилки все одно поки що трапляються. Ось топ 3 найкумедніші варіанти запитів:
- “маулау” — 3 тисячі запитів;
- “мак дау” — 1,7 тисячі запитів;
- “маю даю” — 1 тисяча запитів.
Комерційні успіхи року
- Зростання продажів: на 66% порівняно з попереднім роком.
- Новинки на сайті: додано 2 100+ брендів та 509 нових категорій. Серед них — товари з Азії та Кореї, книги, БАДи та багато інших.
- Найдинамічніші категорії в розвитку продажів з середнім темпом росту 800% — це “БАДи і спортивне харчування” та “Освітлення і техніка для кухні”.
Найпопулярніші категорії на MAUDAU:
- Алкоголь (кожна 3 пляшка онлайн купується на MAUDAU!)
- Продукти та напої
- Дитячі товари
- Краса і догляд
- Зоотовари
Окрім цього, у 2024 MAUDAU запустили першу власну торгову марку MAUPAW у категорії кормів для тварин, яка вже здобула популярність серед гостей та їхніх улюбленців.
Досягнення доставки
Розширили географію власної кур’єрської доставки у Львові і Дніпрі
Запустили доставку замовлень в точки видачі Сільпо
Кур’єри MAUDAU у 2024 році подолали 568 000 км. Це дорівнює:
- 14 навколосвітнім подорожам;
- 1,5 відстані від Землі до Місяця й назад;
- 64 000 підйомів на Еверест.
Якби всі замовлення склали одне на одне, висота цієї вежі сягнула б 45,9 км. Це вище за середній політ літака і майже половина шляху до космосу. А тепер уявіть, як цю космічну відстань долає Білий Пес, який спробував себе в ролі кур’єра MAUDAU! До речі, серію про його останню пригоду можна подивитись тут.
Маркетинг і контент: рік у цифрах
- Зростання продажів із соцмереж: у 2 рази завдяки якісному контенту.
- Партнерські програми: від одного у січні до 10+ партнерів у грудні, зростання доходу в 17 разів.
- Проведено понад 9 000 фотосетів. Жодна топмодель у світі не мала стільки світлин за рік, скільки товари на MAUDAU!
- Запущено понад 10 000 акцій. Загалом розсилки охопили близько 50 млн контактів через e-mail, SMS та у Viber.
- Проведено 8 масштабних рекламних кампаній, завдяки яким загальне знання про бренд MAUDAU зросло на 7,2 відсоткового пункта і становить 19,12%.
- SMM: опубліковано 2 300+ постів в усіх соціальних мережах MAUDAU.
Нові інструменти та сервіси
MAUDAU запустив кілька важливих рішень, які суттєво вплинули на якість обслуговування та ефективність роботи:
- Запуск нового виду доставки: самовивіз із супермаркетів “Сільпо”. Замовлення можна забирати у 55 зручних точках видачі в Києві, Одесі та Львові, і кількість локацій буде постійно збільшуватись.
- Competera: Нова платформа з ціноутворення забезпечила якісний контроль цін на ринку, швидку реакцію на зміни та підвищення маржі на 2% від обороту.
“2024 рік навчив фокусуватись на дійсно важливому. За рівнем насиченості він легко дав фору трьом попереднім рокам разом узятим. У 2025 будемо робити наступні логічні кроки в побудові найкращого сервісу серед українських e-com проєктів. А індикатором того, що в нас виходить, буде щастя наших гостей, партнерів і співробітників”, — коментує Артем Домбровський Chief Executive Officer MAUDAU.
Усе тільки починається. Попереду — ще більше цікавих рішень і нових висот!