З 29 вересня 2024 року у застосунку Приват24 з’явився сервіс відеоконсультацій українською жестовою мовою. Це унікальне рішення для банківських застосунків в Україні, розроблене фахівцями ПриватБанку, яке дозволяє клієнтам, які спілкуються жестовою мовою, отримувати консультації безпосередньо від фахівців банку. 

Щоб скористатися послугою, необхідно зайти в мобільний додаток Приват24, вгорі праворуч на екрані увійти в розділ «Комунікації» (значок навушників) і обрати розділ «Консультація жестовою мовою».

Працівники ПриватБанку вивчали і продовжують вдосконалювати знання української жестової мови завдяки професійним тренерам Всеукраїнської асоціації перекладачів жестової мови та людей з інвалідністю.

Оксана Аношечкіна, керівниця дирекції віддаленої підтримки ПриватБанку, поділилась першими результатами: “За перші два дні до нас вже звернулось 18 клієнтів. Наші фахівці, які опанували жестову мову за 3 місяці, дуже хвилювались перед запуском. Та перші дзвінки пройшли надзвичайно успішно, і ми усією командою пишаємось, що реалізували такий сервіс. Допомагати людям вирішувати питання так, як ще півроку тому здавалось неможливим, – неймовірне натхнення для кожного з членів нашої команди, а особливо наших – тепер жестомовних – фахівців”.

В Україні, згідно з даними ВООЗ, порушення слуху різного ступеня є у 2,1 мільйонів громадян; з них приблизно для 230 тисяч основним або одним з основних способів комунікації є жестова мова.

You may also like

Новини компаній

ПриватБанк та UNFPA створили унікальний мікрокурс для підлітків «Фінансові не дрібниці», який навчить їх турбуватися про гроші та свій ментальний стан

Cучасний та зрозумілий для юної аудиторії мікрокурс з фінансової грамотності та водночас на підтримку ментального ...
Новини компаній

Підприємці та бізнес Криворіжжя зможуть отримати в ПриватБанку гранти та кредитну підтримку на відновлення та розвиток бізнесу

ПриватБанк запрошує підприємців та малий і середній бізнес Криворізького району стати учасниками нової програми «Підтримка ...

Comments are closed.