Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 р. № 176 і від 11 лютого 2015 р. № 103» від 10 вересня 2024 р. № 1046.

Змінами до Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, зокрема визначено такі терміни:

– власник автостанції – суб’єкт господарювання, який здійснює надання послуг автостанцією та якому належать на праві власності споруди або комплекс будівель, споруд (їх частин), стоянок та під’їздів для прийняття, відправлення, управління рухом автобусів та обслуговування пасажирів, або який має на них інші речові права;

– неможливість надання послуг автостанцією – наявність обставин, що об’єктивно унеможливлюють виконання автостанцією своїх обов’язків, включаючи, але не обмежуючись технічними несправностями автостанції, відсутністю необхідної інфраструктури, надзвичайними ситуаціями, рішеннями органів державної влади або місцевого самоврядування, а також іншими обставинами, які не залежать від волі власника автостанції та перешкоджають прийняттю та/або відправленню та/або управлінню рухом автобусів та/або обслуговуванню пасажирів;

– перелік автостанцій – відомості про автостанції та їх власників, які функціонують (надають послуги) відповідно до вимог законодавства для забезпечення прийняття, відправлення, управління рухом автобусів та обслуговування пасажирів на автобусних маршрутах.

Рішення про відкриття автостанції приймається її власником з обов’язковим інформуванням органу місцевого самоврядування, на території якого розташовується автостанція. Рішення про закриття автостанції приймається її власником з обов’язковим інформуванням органу місцевого самоврядування, на території якого розташовується автостанція, автомобільних перевізників, з якими укладено договір, відповідних організаторів перевезень та Укртрансбезпеки, не пізніше ніж за два місяці до дати закриття такої автостанції.

Організація роботи автостанції покладається на її власника.

Надання послуг автостанцією на автобусних маршрутах здійснюється за умови включення відомостей про неї до переліку. Забезпечення ведення переліку здійснюється Укртрансбезпекою.

Для внесення відомостей про автостанцію до переліку власник автостанції з використанням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, на безоплатній основі подає в електронній формі або з використанням технічних засобів електронних комунікацій до Укртрансбезпеки відповідні відомості.

Укртрансбезпека протягом 10 робочих днів з дня надходження відомостей перевіряє їх щодо правильності та повноти подання, а також їх достовірність в межах, в яких її можна перевірити шляхом порівняння поданих відомостей та відомостей, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

У разі подання власником автостанції неповного переліку передбачених відомостей або виявлення недостовірних відомостей Укртрансбезпека зупиняє розгляд поданих відомостей та протягом трьох робочих днів надсилає повідомлення у паперовій або електронній формі, в якому зазначаються виявлені недоліки з посиланням на порушені вимоги цих Правил та рекомендації щодо їх усунення.

Заявник після усунення виявлених недоліків має право повторно звернутися для включення автостанції до переліку в визначеному порядку.

Строк усунення недоліків не може становити більше 30 днів.

У разі неусунення недоліків в установлений строк відомості, подані власником автостанції, залишаються без розгляду. При цьому власник автостанції може повторно подати відомості для включення автостанції до переліку.

У разі усунення виявлених недоліків відомості вважаються поданими в день їх первинного подання. При цьому строк розгляду відомостей продовжується на строк, протягом якого розгляд відомостей було залишено без руху.

Укртрансбезпека оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті перелік і забезпечує до нього відкритий та безоплатний доступ.

Підставою для внесення змін у відомості про автостанцію в переліку є:

– звернення власника автостанції;

– виявлення факту недостовірності відомостей, зазначених в переліку;

– неможливість надання послуг автостанцією.

Підставою для виключення відомостей про автостанцію з переліку є:

– звернення власника автостанції;

– інформація про смерть (для фізичної особи – підприємця);

– наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відомостей про державну реєстрацію припинення юридичної особи (державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця).

Виявлення факту недостовірності відомостей про автостанцію, зазначених в переліку, здійснюється посадовими особами Укртрансбезпеки на підставі відомостей з державних реєстрів, систем та баз даних та одержаної інформації, офіційних документів від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності.

Факт неможливості надання послуг автостанцією підтверджується письмово власником автостанції.

У разі надходження до Укртрансбезпеки відомостей, які свідчать про неможливість надання послуг автостанцією, від суб’єкта, відмінного від власника автостанції, Укртрансбезпека надсилає у паперовій або електронній формі запит власнику автостанції для підтвердження або документального спростування факту неможливості надання послуг автостанцією. У разі коли власник автостанції протягом 30 календарних днів з дня вручення запиту Укртрансбезпеки не спростував факт неможливості надання послуг автостанцією, такий факт вважається встановленим.

Днем вручення власнику автостанції запиту Укртрансбезпеки вважається:

– день отримання рекомендованого поштового відправлення або поштового відправлення з оголошеною цінністю;

– день, в який оператор поштового зв’язку зафіксував відмову від отримання рекомендованого поштового відправлення або поштового відправлення з оголошеною цінністю;

– день, в який оператор поштового зв’язку зафіксував відсутність адресата за адресою місцезнаходження;

– день отримання Укртрансбезпекою поверненого рекомендованого поштового відправлення або поштового відправлення з оголошеною цінністю у зв’язку із відсутністю адресата або закінченням встановленого строку зберігання поштового відправлення;

– день відправлення запиту на адресу електронної пошти власника автостанції. Якщо запит надіслано на адресу електронної пошти власника автостанції пізніше 17 години, запит вважається врученим у робочий день, наступний за днем його відправлення.

Укртрансбезпека не пізніше трьох робочих днів з моменту отримання відомостей розміщує їх в переліку.

Джерело: Lexinform

You may also like

Законодавство

Управління відходами видобувної промисловості гармонізують із законодавством ЄС

Кабінет Міністрів схвалив проект Закону «Про управління відходами видобувної промисловості», яким: – приводиться національна термінологія у відповідність ...

Comments are closed.