Тенденції у маркетингу стрімко змінюються. Для залучення більшої кількості кваліфікованих лідів ми постійно шукаємо та пробуємо нові маркетингові інструменти. Microsoft також активно розвиває свої продукти та наразі замість Мicrosoft Dynamics 365 Marketing пропонує оновлене рішення – Мicrosoft Dynamics D365 Customer Insights – Journeys.
З 1.09.23 року змінилася політика ліцензування і функціональність Мicrosoft Dynamics 365 Marketing (раніше рішення складалося із двох модулів: Outbound Marketing та Real-time Marketing). Детальніше про зміну у політиці ліцензування можна прочитати у моїй статті «Eволюція Microsoft Dynamics 365 Marketing: як не загубитись у назвах рішення?»
Рішення Мicrosoft Dynamics 365 Marketing змінює назву на Dynamics 365 Customer Insights – Journeys, а Real-time Marketing стає відтепер Real-time journeys.
Зараз поточні користувачі модулю Outbound Marketing (Dynamics 365 Marketing) можуть продовжувати роботу у додатку, але оновлюватися він більше не буде. Дата припинення підтримки Outbound Marketing поки що невідома. Але ви можете перенести бізнес-процеси до Real-time Marketing (Dynamics365 Customer Insights – Journeys), який надалі буде активно розвиватись.
Як підготуватися до переходу з Outbound Marketing (D365 Marketing) до Real-time journeys (D365 Customer Insights – Journeys) розповім детальніше у цій статті.
Перед плануванням переходу необхідно виконати наступні 5 кроків:
1. Ознайомитися із функціональністю Real-time journeys.
Модуль Real-time journeys має набагато ширші можливості у проведенні маркетингових активностей, ніж Outbound Marketing, зокрема:
- аудиторія для розсилки може формуватися як на основі Сегменту, так і на основі Триггера;
- канали зв’язку розширені вбудованою інтеграцією SMS. Якщо у вас є власний додаток, Real-time Journeys дозволяє відправляти повідомлення;
- розширені можливості персоналізації та редактора Маркетингових повідомлень.
- Визначити спільні можливості Outbound Marketing і Real-time journeys. Сегменти, Маркетингові повідомлення, Шаблони маркетингових повідомлень, – всі ці функції можуть бути імпортовані з Outbound до Real-time journeys в один клік.
- Визначити різницю у ключовій функціональності.Для правильного підходу потрібно зрозуміти які бізнес-процеси в Real-time journeys реалізовані по іншому: наприклад, якщо в Outbound Marketing користувачі мали можливість керувати своїми вподобаннями до розсилок за допомогою Маркетингових списків, то у Real-time journeys за це відповідатиме сутність Тема.
- Проаналізувати поточні цикли взаємодії з клієнтом.
Проаналізуйте поточний формат взаємодії з потенційними клієнтами. Чи є сенс переносити його 1в1 до нової системи? Чи є потреба змінити підхід, базуючись на отриманій інформації? Можливо, раніше у вас були плани, які неможливо/дуже складно було реалізувати в Outbound Marketing, а нові можливості Real-time journeys дозволять це зробити швидко і без кастомізацій.
Наприклад, новий редактор Сегментів дозволяє отримати таблицю, що пов’язана з Контактом до 5-го рівня ієрархії, що дає можливість створити Сегмент із Контактів, для яких Можливі угоди були успішно закриті минулого місяця. - Співставити бажану функціональність із новими можливостями.
Після аналізу поточних бізнес-процесів встановіть відповідність між поточними сутностями, що використовуються в Outbound Marketing та їх аналогами у Real-time journeys. Це допоможе зрозуміти чи всі етапи наявних процесів можливо перенести до Real-time journeys без кастомізації.
Після виконання цих 5 пунктів можна починати перехід з Outbound Marketing до Real-time Journeys.
Розуміння як відобразити поточні бізнес-процеси у новій функціональності допоможе швидко та легко мігрувати з Dynamics 365 Marketing до Dynamics 365 Customer Insights – Journeys.
Більше інформації про Мicrosoft Dynamics 365 Customer Insights – Journeys і перехід з Outbound Marketing до Real-time journeys, можна знайти у Transition Playbook від Microsoft.