Vodafone розпочав рекламну кампанію «Усі українці – творчі». Сюжет кампанії відображає повсякдення українців в умовах боротьби за свободу і збереження власної ідентичності, коли кожен робить можливе і часто неможливе для того, щоб перемогти.
Герої рекламної кампанії знаходять вихід із будь-якої складної та непередбачуваної ситуації, творчо підходять до непростих воєнних буднів. Українці не просто чекають на перемогу, а роблять її власними руками. Це дуже перегукується з філософією Vodafone, яка знайшла відображення у слогані «Разом ми зможемо», коли люди об’єднуються заради спільної дії з вірою в успіх. Саме такими бачить Vodafone своїх клієнтів і партнерів.
До рекламної кампанії приєднався відомий український гурт TVORCHI, в рекламному ролику звучить найпопулярніший музичний трек гурту – «Heart of Steel». Відео доступне за посиланням.
Vodafone підтримує українців та Україну під час війни. Незважаючи на складні економічні умови, Vodafone не зменшив, а навпаки збільшив капітальні інвестиції у телеком-інфраструктуру країни. Завдяки цьому інженери Vodafone відновлювали зруйновану інфраструктуру, оперативно лагодили обладнання, розвивали мережу та забезпечували доступність зв’язку в умовах знеживлення.
Компанія інвестувала значні кошти у підтримку країни та українців. З першого дня повномасштабного вторгнення Vodafone доклав значних зусиль, щоб мільйони громадян залишались на зв’язку зі своїми рідними та отримували доступ до інформації в ці складні часи, не зважаючи на стан мобільного рахунку. Знижка на послуги, якими скористались більше 14 млн абонентів Vodafone вдома та за кордоном протягом минулого року, оцінюється загалом в 1,19 млрд грн.
Vodafone запустив низку соціальних та благодійних ініціатив. Серед них – гуманітарна та пряма фінансова допомога, закупка автомобілів швидкої допомоги та медичного обладнання, допомога державі, у тому числі, у сфері цифровоі трансформаціі через платформу United24, запуск благодійного челенджу «Ліга тепла» з утеплення пологових будинків та спільного з Мінкультом проєкту збереження та відновлення культурної спадщини, постраждалої від війни – «Збережіть українську культуру». Загальний обсяг соціальних інвестицій Vodafone у 2022 році склав 1,3 млрд грн.
Про Vodafone
Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, зокрема мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 17 країнах та має партнерські угоди з операторами 46 країн. Vodafone має найбільшу у Європі мережу 5G, яка охоплює 332 міста у 10 європейських країнах. Станом на 30 червня 2023 року Vodafone надає послуги понад 323 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 28 мільйонам користувачів фіксованого інтернету, 21 мільйонам користувачів ТВ-послуг та об’єднує понад 160 мільйонів IoT пристроїв і платформ. Більш детальна інформація на сторінці: www.vodafone.com.
Vodafone Україна – провідна українська телеком компанія, що надає послуги швидкісного інтернету 3G і 4G, фіксованого зв’язку та інтернету. Інвестиції Vodafone у період активного будівництва мереж швидкісного в 2015 – 1 кварталі 2023 року досягли 37 млрд грн. Рекордні інвестиції дозволили забезпечити технологічне лідерство й розвивати нові технологічні послуги – Інтернет речей (IoT), технології та рішення для Smart City, аналітика великих даних, фінтех послуги, хмарні сервіси. В Україні послугами Vodafone користуються 15,4 млн клієнтів. З грудня 2019 року Vodafone Україна входить до складу NEQSOL Holding.
Про NEQSOL Holding
NEQSOL Holding – це диверсифікована група компаній, що працюють в енергетичній, телекомунікаційній, високотехнологічній і будівельній галузях.
Група компаній працює у Нідерландах, Великій Британії, США, Туреччині, Азербайджані, Україні, Грузії, Казахстані та ОАЕ.
Наприкінці 2020 року у зв’язку з планами щодо подальшого розвитку бізнесу в Україні холдинг відкрив представництво в Україні.