Українці в умовах війни довіряють сервісам та послугам ПриватБанку – про це свідчать результати цьогорічної премії PaySpace Magazine Awards 2022. За підсумками відкритого голосування користувачів фінансових та банківських послуг, ПриватБанк отримав відзнаки у семи “банківських” номінаціях премії.
Завдяки всебічній підтримці клієнтів з першого дня війни, українці перш за все відзначили ПриватБанк за кредитні канікули та продовження кредитування у номінації “Найкраща кредитна підтримка населення під час війни”. Незламна мережа cashless ПриватБанку, робота команди банку щодо підтримки безготівкових розрахунків під час війни отримала найвищі відзнаки “Найкращий банк-еквайєр” та “Найкращий партнер бізнесу з прийому платежів онлайн”.
“Найважливішим завданням ПриватБанку є забезпечення щоденної доступності фінансових продуктів та послуг для населення і представників бізнесу, підвищення якості роботи банківських сервісів та кредитна підтримка економіки,” – відзначив член правління ПриватБанку Євген Заіграєв.
Серед лідерів українського рейтингу фінтеху – цифровий банк Приват24, сервіс онлайн ідентифікації ПриватБанку та наш процесинговий центр. За підсумками 2022 року також відзначено ПриватБанк за невпинну підтримку економіки, малого та середнього бізнесу в номінації “Найкраща кредитна підтримка бізнесу”.
Найпопулярніший рейтинг українського фінтеху та фінансових сервісів – PaySpace Magazine Awards проводиться 6 рік спеціалізованим виданням про цифрові фінанси та послуги PaySpace Magazine. У номінаціях беруть участь банки, фінансові компанії, стартапи та онлайн сервіси, що працюють в Україні. Особливістю цього рейтингу є те, що за найкращі сервіси голосують споживачі послуг на спеціальному сайті премії.