Programmatic маркетплейс для брендів компанія Programmatic Media Group (PMG) розширює свої технологічні можливості і набір інвентаря та виводить на ринок України дві нові DSP: OTM ((Veon) і BidMind by Fiksu. Ці платформи доповнюють асортимент послуг Групи актуальними для 2021 форматами, таргетингами і підходами для ефективної реалізації не тільки іміджевих, але і performance кампаній.
OTM DSP – це stand-alone programmatic-екосистема, з якою Programmatic Media Group істотно розширить набір доступного desktop інвентарю в різних цінових сегментах.
З травня 2021 мажоритарною часткою OTM володіє міжнародна група Veon.
Технологічний стек платформи включає:
- Smart Mobile Targeting (категорії, контекст)
- CTV genre target – можливість таргетуватися на категорії фільмів і серіалів в онлайн-кінотеатрах на CTV-пристроях
- СTV vendor target – можливість таргетування на виробника CTV-пристроїв
- «Своя DSP + своя SSP». Більша частина трафіку в системі (90%) – власний інвентар OTM SSP
- BrandLift (буде доступний з вересня 2021 г.)
Оскільки платформа володіє власною SSP і управляє інвентарем великої кількості ТОП паблішерів в регіоні, це сприяє більш гнучкому і лояльному ціноутворенню – так, вартість desktop банерного і відео інвентарю в OTM може бути на 10-15% нижче ринкової.
Programmatic-екосистема стає все більш універсальною, адаптується під виклики сучасності, включаючи роботу з 1st party сегментами в силу скасування 3rd party cookies та змін, пов’язаних з GDPR. «Ми ростемо і розвиваємося в ногу з часом, і ексклюзивне співробітництво з міжнародними платформами ОТМ DSP (Veon) і Bidmind by Fiksu – це стратегічно важливий для нас крок на шляху до розвитку programmatic в Україні у відповідь на глобальні виклики для рекламного ринку, – ділиться CEO Programmatic Media Group Юлія Большешапова (Литовченко).
BidMind by Fiksu – це американська DSP з історією в понад 15 років у мобільній та web рекламі. А з 2020 року – ще й активний гравець CTV та аудіо ринку Європи та Америки.
«Підключення цієї платформи в наш programmatic маркетплейс – це можливість купувати якісний мобільний і CTV, а в подальшому і аудіо інвентар для реалізації не тільки іміджевих, але і перформанс-кампаній», – коментує СТО PMG Богдан Рудой.
Платформа BidMind by Fiksu забезпечує наступні можливості:
- Закупівлю мобільного (web і in-app) банерного, нейтів та відео інвентарю, а також CTV і аудіо реклами – доступ до ТОПових паблішерів в кожній ніші
- Таргетинг за категоріями контенту, демо, geofancing, ОС
- Інтеграції з зовнішніми партнерам: мобайл-трекера, DMP, DCO
- Моделі оптимізації під CPC, CPI
Серед партнерів BidMind by Fiksu – Mopub, ADX, Adcolony, Telaria, Beachfront та інші. Середній CTR по мобайл-івентарю, доступному в платформі, – 2,1%, а географія Паблішер охоплює більше 15 країн.
«Крім розширення інвентарю нашого маркетплейса, ми активно працюємо над підключенням DCO-партнерів, зовнішніх DMP і мобільних трекерів, прямих паблішерів. І скоро порадуємо наших партнерів оновленим інтерфейсом для реалізації programmatic-кампаній», – Тетяна Самойленко, Product Marketing Manager.
«PMG представлена на українському ринку programmatic з 2015 року, і вже завоювала довіру великої кількості партнерів, серед яких мережеві і локальні рекламні агентства, відомі міжнародні та українські бренди. Це стало можливим завдяки синергії двох факторів – відповідності світовим технологічним стандартам і кастомізації продукту спеціально для України. Дати більше, ніж від нас очікують, враховуючи тренди діджитал-реклами, було і залишається нашою основною цінністю в роботі з клієнтами. Нові партнери в особі OTM DSP і BidMind by Fiksu DSP – наша відповідь на зростаючу популярність мобільного та CTV-інвентарю і крок назустріч партнерам, які активно працюють над адаптацією своїх маркетингових стратегій і розширюють спектр рекламних каналів та інструментів за рахунок якісної mobile (в цілому) і in-app (зокрема), в умовах зростаючої смартфонізаціі користувачів», – резюмує Ольга Демченко, Customer Service Director.
ДОВІДКА ПРО КОМПАНІЮ:
Група компаній Programmatic Media Group (PMG), programmatic маркетплейс для брендів, представлена на digital ринку України з 2015 р.
Компанія надає послуги автоматизованої oRTB закупівлі реклами (banner, video, rewarded, native, DOOH, CTV, аудіо) з використанням smart- таргетингу (ГЕО, демо, інтереси, тригер і т. Д.), Технології TV-Sync (синхронізація рекламних кампаній в Facebook, Google Ads (Search), РК на TV і радіо) і наскрізної омніканальної аналітики. Programmatic Media Group розвиває платформу Programmatic Media, а також ексклюзивно представляє на українському ринку DSP платформи OTM і Bidmind by Fiksu.
PMG бере активну участь в роботі профільних комітетів IAB і ІнАУ. Має власний відділ клієнтської підтримки.
Охоплення унікальних користувачів в Україні складає: Display – 30 млн, MobApp – 12,5 млн, Video – 17 млн в місяць.