Попит на готові страви поза приміщеннями кафе і ресторанів помітно збільшився за останні кілька років, отже сфері громадського харчування довелося адаптуватися до нових вподобань гостей. Tork, бренд компанії Essity, зібрав кращі поради для ресторанів, щоб стимулювати розвиток їх бізнесу, який орієнтовано на доставку і їжу на виніс. Tork не тільки пропонує рекомендації від галузевого експерта Ді Нілу, а й запускає нову сторінку на своєму веб-сайті, яка допоможе ресторанам і кафе, що працюють в новому форматі, успішно і безпечно обслуговувати гостей.
В останні роки споживачі все частіше вибирають доставку або їжу на виніс, а пандемія лише прискорила розвиток цієї тенденції. Ресторани швидкого обслуговування, модель яких вже передбачає ці формати, змогли повною мірою скористатися своєю перевагою під час пандемії. З іншого боку, ресторани і кафе, орієнтовані на прийом їжі в обідніх залах, виявилися в більш уразливому становищі. З урахуванням обмежень на роботу таких закладів, які були введені в 2020 році, а також з врахуванням споживчих вподобань, у ресторанів з повним циклом обслуговування немає іншого вибору, окрім зміни формату роботи. За даними McKinsey, від 35 до 55% споживачів з країн Європи мають намір частіше користуватися доставкою готових страв в майбутньому.
«Підвищений попит на доставку і їжу на виніс – це нова можливість для ресторанів. У сегмента закладів швидкого обслуговування поки є перевага, так як вони надають ці послуги вже багато років. Зараз прийшов час, коли всій галузі громадського харчування необхідно скористатися цією можливістю і адаптуватися до мінливої поведінки споживачів», – прокоментував Ді Ніл, галузевий експерт і регіональний менеджер з маркетингу в сегменті HoReCa компанії Essity.
Як же змінилися очікування гостей щодо гігієни, коли ресторани все частіше стали пропонувати доставку і їжу на виніс? Згідно з дослідженням Essity, 60% гостей вважають, що в майбутньому вони будуть мати більші очікування від стандартів гігієни в ресторанах і кафе. Виходячи з цих даних, зараз як ніколи важливо, щоб ресторани могли гарантувати гігієну та безпеку своїм відвідувачам і розповідали їм більше про заходи профілактики. Що необхідно в першу чергу вжити ресторанам в ситуації, яка склалася?
Галузевий експерт Ді Ніл зібрав п’ять порад щодо безпечної видачі замовлень на виніс і доставки готових страв, щоб допомогти власникам закладів громадського харчування.
- Забезпечте безпеку простору. Додайте диспенсери для дезінфекції рук там, де гості входять і виходять з ресторану. Розділіть зони, де можна зробити замовлення і забрати готові страви. Слідкуйте за тим, щоб гості дотримувалися соціальної дистанції в черзі. Перевіряйте, щоб на кухні пости для миття рук завжди були повністю укомплектовані милом і паперовими рушниками.
- Продумайте упаковку замовлень і комплект засобів гігієни. Навчіть персонал обережно поводитися з упаковками і сумками для їжі на виніс і дотримуватися таких же суворих правил гігієни, як і при готуванні їжі. Організуйте процес так, щоб персонал міг підтримувати високий рівень гігієни рук та мінімізувати ризик перехресного забруднення. Запечатуйте упаковки контрольними стікерами, щоб гості знали, що замовлення в цілісності й збереженості прибуло з кухні вашого закладу. Додайте до замовлень серветки в індивідуальній упаковці, щоб бути впевненими, що клієнти отримують по-справжньому гігієнічні матеріали.
- Повідомляйте про свої зусилля. Залишайтеся на зв’язку. Розповідайте клієнтам про те, що ви робите, щоб забезпечити збереження їх замовлення від кухні до обіднього столу. Ви навіть можете додати в замовлення записки, щоб повідомити їм про заходи безпеки у вашому закладі і подякувати за підтримку. Продовжуйте вибудовувати емоційний зв’язок з клієнтами, навіть коли вони знаходяться вдома.
- Переконайтеся, що кур’єри також дотримуються правил гігієни. Якщо ви працюєте зі сторонньою компанією з організації доставки, вивчіть її політику безпечної доставки продуктів харчування, оскільки вона буде представляти вашу компанію і ваш бренд. Якщо в ресторані є власна служба доставки замовлень, важливо переконатися, що персонал володіє достатніми знаннями в області гігієни і безпеки. І не забувайте про обов’язкові засоби індивідуального захисту для кур’єрів – маски для обличчя, дезінфікуючі засоби, паперові серветки.
- Мисліть за межами традиційних кухонь. 53% операторів використовували під час локдауна кухні, орієнтовані тільки на доставку замовлень, а 52% споживачів було комфортніше замовляти їжу в ресторанах, які працюють тільки на доставку. Оскільки більшість таких «невидимих кухонь» мають обмежений простір, вони працюють зі стороннім персоналом і компаніями, тому важливо оцінювати якість підтримки гігієни на всіх етапах приготування і доставки їжі. Це дозволить забезпечити безпеку і ефективний робочий процес.
Бренд Tork також запускає нову сторінку на офіційному веб-сайті з порадами та рекомендаціями для HoReCa, щоб допомогти ресторанам і кафе, які працюють на виніс або з доставкою, забезпечити високий рівень гігієни і безпеки на всіх етапах – від кухні до передачі замовлення клієнту. Там можна знайти керівництво з докладним описом того, як забезпечити безпечну видачу замовлень на виніс і доставку, плакат з гігієни рук, покажчики для зон видачі замовлень, рекомендації по використанню QR-кодів та інші корисні матеріали для співробітників. Щоб отримати додаткову інформацію, відвідайте сайт www.tork.ua.
Про торгову марку Tork®
Торгова марка Tork пропонує професійну гігієнічну продукцію і послуги своїм клієнтам, серед яких — ресторани, заклади охорони здоров’я та освіти, офіси і промислові підприємства. Асортимент продукції включає диспенсери, паперові рушники, туалетний папір, мило, серветки, а також матеріали для протирання та очищення для професійних кухонь і промислових об’єктів. Завдяки своїм знанням в області гігієни, а також функціональному дизайну та екологічності продукції ТМ Tork змогла стати одним з важливих гравців ринку. Tork — міжнародна марка Essity та надійний діловий партнер для клієнтів в 80 країнах. Щоб бути в курсі останніх новин і новинок від Tork, відвідайте сайт www.tork.ua
Про компанію Essity в Україні
Компанія «ЕССІТІ Україна» (Essity Ukraine LLC) – уповноважений представник міжнародної компанії Essity, на території України працює з 2001 року і представляє продукцію п’яти торгових марок: Libero, Libresse, Tena, Zewa і Tork.
В українському підрозділі компанії працюють близько 75 співробітників.
Більш детальну інформацію можна дізнатися на сайті: www.essity.com
Переосмислення роботи європейських ресторанів в новій реальності, McKinsey & Company, 2020