Головне управління Державної податкової служби України у м. Києві інформує про зміни, внесені постановою Уряду від 16 грудня 2020 р. № 1270 у Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Неприбуткова організація матиме можливість звернутися до контролюючого органу із запитом про отримання витягу з Реєстру.
Запит подається особисто представником неприбуткової організації чи уповноваженої на це особи чи надсилається поштою контролюючому органу за основним місцем обліку неприбуткової організації за формою відповідно з додатком 3 до Порядку.
Критерієм пошуку відомостей у Реєстрі є код згідно з ЄДРПОУ неприбуткової організації. Він зазначається у запиті.
Запит має бути підписаний керівником або особою, що має право підпису документів неприбуткової організації, із зазначенням дати.
Неприбуткові організації, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подавати запит засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
Контролюючий орган за запитом неприбуткової організації надає безоплатно протягом трьох робочих днів витяг із Реєстру. Документ містить відомості про неприбуткову організацію, визначені п. 11 Порядку, або повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі. Надсилається поштою за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом із повідомленням про вручення або особисто вручається платнику податку (його представнику) за основним місцем обліку платника податків.
За матеріалами LexInform