“!яйца анімалке Ру. !гав-гав гуава.” Ні, це не збій у кодуванні, саме так часто виглядають рекламні акції очима споживачів: як відзеркалення “Его” бренду замість потреб цільової аудиторії.

Згідно спостережень агенції мобільного маркетингу LEAD9 у класичних промо-акціях на кшталт “купи товар – зареєструй код та виграй” бере участь лише 15% від всіх споживачів віком 18-55 років. В той час як, у державних грошових лотереях значно більша кількість — від 50% громадян*.

При цьому, як вважають LEAD9, всі учасники лотерей є одночасно і споживачами товарів і послуг, і так само потенційно можуть брати участь в промо-акціях! “За характером та емоційною моделлю це ж одні і ті ж люди, то чому аудиторія рекламних акцій суттєво менша за лотерейну? Тут правильним питання буде чому решта 85% споживачів в рекламних акціях участі не бере?”, – нарікають в агенції LEAD9.

За словами спеціалістів мобільного маркетингу часто винен сам підхід до організації акцій. “Коли споживач дивиться на рекламу промо-акцій, то часто бачить там відображення планів та бажань організаторів: продати швидко і багато продукту, а не задоволення споживача потреб: отримати реальну користь від участі”, – акцентують в LEAD9.

То ж в LEAD9 вивели декілька причин, які потрібно покращити, аби не сповільнювати промо-активності:

  • Недостатнє анонсування про акцію більшість взагалі не дізнаються, абодізнаються запізно. Оскільки чимало людей, особливо молодь, навіть по магазинах ходять постійно зиркаючи на екран мобільного гаджета, то в точці продажу варто розміщувати не лише плакати і стопери на полицях та наклейки на самому продукті, але й використовувати рекламу на сторінках безкоштовного Wi-Fі, у мобільному додатку супермаркету та в інших мобільних додатках, які споживач може використовувати на місці або по дорозі до покупок. Гарним приводом для розсилки по базах попередніх акцій – є додаткові бали лояльним учасникам, які зроблять їх ближчими до подарунка.
  • Складність участі: високі бар’єри входу, як то ціна товару або ціна/складність участі. Інколи організатори керуючись своїми планами продажу, встановлюють занадто високу планку для першого кроку: купи 5 упаковок, щоб взяти участь у розіграші. Варто ж навпаки: зменшити поріг до першої покупки і відразу дати людині гарантований приз. Адже зараз є електронні подарунки, які коштують недорого: фото-фільтри, стікер-паки, поповнення мобільного рахунку і т.п.
  • Слабка пряма комунікація зі споживачами під час акції про етапи, переможців, заохочення та шанси їх отримати. Часто організатор економить на комунікації з учасниками і через це страждає довіра до акції. Якщо споживач уже зареєструвався, то він чи вона однозначно хочуть знати про кількість подарунків, що залишилася та свої шанси їх отримати і ще одне SMS-повідомлення про це десь на половині шляху буде дуже доречним. На сайті можна викласти карту акції із позначеними етапами, що підніме розуміння про статус учасника і довіру до організатора. А якщо ще й споживач побачить на цій карті свій особистий прогрес в реальному часі, це буде взагалі бомбезно!
  • Відсутність PR-підтримки щодо чесного вручення заохочень і результатів промо. Потужна PR-підтримка має бути закладена у сам перебіг акції у вигляді щотижневих апдейтів та пости про людей, які вже щось виграли. Це можуть бути: пости в соц-мережах, прес-релізи, YouTube відео, новини на промо сайті та сайті бренду, розсилки SMS та push-повідомлень, фото та інтерв’ю з реальними учасниками та переможцями.
  • Вірусний ефект: учасники розповідають про свій негативний досвід значно частіше, ніж про позитивний, і як результат, маємо недостатню довіру більшості споживачів до всіх промо-акцій загалом. Ваша промо-акція, як і ваш бренд це не те, що ви самі думаєте про себе і навіть не те, що ви втілили у лого, рекламній кампанії та прямому просуванні. В підсумку, результат буде залежати тільки від того як сприйме це все ринок і кожен окремий споживач. Яке враження виникне від вашої комунікації у людини, яка купила ваш товар чи послугу. Тому бренд, це купа маленьких деталей, зокрема і промо-акція.

Якщо усунути ці причини, на думку LEAD9, аудиторія рекламної акції збільшиться як мінімум вдвічі.

You may also like

Аналітика

Механізми та статистика працевлаштування випускників вищих учбових закладів України та країн Вишеградської групи (або куди діваються випускники українських вишів)

На, здавалось би, просте питання: куди працевлаштовуються випускники вузів України, не так легко знайти відповідь, ...

Leave a reply