Vodafone Retail представив щоквартальний аналітичний звіт ринку смартфонів в Україні. В основі звіту – дані продажів у власній роздрібній мережі за третій квартал 2019 року, а також big data аналітика на базі даних мережі Vodafone.

Що змінилось у третьому кварталі порівняно з другим

При виборі смартфона українці і далі звертають увагу на наявність 4G і великого екрану. Частка смартфонів з екраном 6+ дюймів продовжує зростати: 69% у 3 кварталі проти 58% у другому кварталі 2019. 4G-ready смартфони вже сягнули 99% серед усіх нових смартфонів. Разом з тим, зростає популярність смартфонів з підтримкою NFC – вже майже половина покупців обирають NFC смартфони, тоді як в минулому кварталі таких було 40%. Переважна більшість усіх нових смартфонів, які купують українці, як і раніше, мають 2 SIM-карти.

У цьому кварталі українці практично одноголосно обирали в мережі Vodafone Retail найбільше смартфонів виробництва Samsung. Лише в Донецькій, Миколаєвській та Сумській областях більш популярними стали смартфони XIAOMI.

Відданість брендам

Українці залишаються доволі консервативними під час вибору нового смартфона.

    1. На першому місті в рейтингу любові до брендів традиційно є власники iPhone – 71% яблучників купують собі нові iPhone. Вони також найдовше користуються своїми трубками – майже 2 роки.
    2. Друге місце розділяють Samsung і Xiaomi – половина власників цих смартфонів залишається вірними своїм улюбленим брендам, коли купують новий смартфон. Переваги решти користувачів цих двох брендів взаємно перетинаються. 17% колишніх користувачів Samsung змінили їх в третьому кварталі на Xiaomi, 16% користувачів Xiaomi купили смартфон Samsung. І перші, і другі користуються своїми смартфонами в середньому 1,5 роки.
    3. На третьому місці Huawei – 32% власників смартфонів Huawei обирали новий телефон, не змінюючи бренд. А от термін використання таких смартфонів є меншим – лише 1,4 роки.

Гендерні розбіжності

Чоловіки частіше змінюють смарфтони, ніж жінки. Люди із середнім і низьким достатком, як і в попередньому кварталі, були більш схильні до покупки нового смартфона, ніж їх заможні співвітчизники. Улюблений колір смартфона в Україні – чорний (44,5%), за ним слідують сині (28%), сірі (11,0%) і золоті (4,5%) смартфони.

Українці стали більш вимогливими щодо обсягу пам’яті, доступної у смартфонах з акцентом на більші обсяги зберігання інформації. Смартфони з обсягом пам’яті 32 ГБ – в топі продажів у 3 кварталі.

Додаткові покупки до смарфтонів

До кожного третього смартфона докуповують карту пам’яті. Найчастіше обирають карту пам’яті так само з обсягом 32 ГБ.

В третьому кварталі українці стали частіше купувати страховку під час покупки смартфона. Якщо в першому кварталі 2019 року кожний 8й смартфон був проданий зі страховкою, в третьому кварталі 2019 – кожен третій.

Стекла й чохли є у чеку майже до кожного другого смартфону.

Wearables

Фітнес-браслети завдяки своїй ціні та розмаїттю переважають в продажах над смарт-годинниками, але останні в третьому кварталі набирають оберти: їхня частка в загальних продажах wearables складає 32% проти 24% кварталом раніше. Лідером продажів серед наручних годинників в 3 кварталі є Xiaomi. Зростає частка продажів дитячих смарт-годинників Elari, разом з цим падають продажі годинників HUAWEI.

Vodafone Retail є дочірньою компанією Vodafone Україна. Мережа Vodafone Retail сьогодні налічує 240 магазинів в 70 містах. В компанії працює більше 1500 співробітників. Перший магазин відкрився в лютому 2018 року.

Про Vodafone

Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 24 країнах, має партнерські угоди з операторами 43 країн і надає послуги фіксованого широкосмугового доступу в інтернет на 19 ринках. Станом на 30 вересня 2019 року Vodafone надає послуги близько 640 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 21 мільйону користувачів фіксованого інтернету. 

Vodafone Україна – провідна українська телеком компанія, яка надає послуги швидкісного інтернету 3G та 4G. Інвестиції Vodafone у період активного будівництва мереж швидкісного інтернету в 2015-2019 роках досягли рекордного на ринку показника в 24,5 млрд грн. На сьогодні Vodafone забезпечує покриття 3G для 86% жителів України, і 4G для понад 66% жителів країни.

Рекордні інвестиції дозволили забезпечити технологічне лідерство і розвивати нові технологічні послуги –  інтернет речей (IoT), технології та рішення для Smart City, аналітика великих даних, Mobile ID, фінтех послуги, хмарні сервіси. В Україні послугами Vodafone користуються 19,8 млн клієнтів.

You may also like

Вебінари

Запрошуємо на практичний вебінар «Microsoft Dynamics 365 Business Central – стратегічний інструмент CFO при інтеграції українських компаній в міжнародне бізнес-середовище»

Вебінар відбудеться під час наймасштабнішої події у сфері фінансів – 22 Щорічного Форуму Фінансових Директорів ...

Leave a reply