В усьому світі Henkel приділяє особливу увагу інноваційним рішенням з використання, утилізації, переробки та повторного використання пластикової упаковки. У межах Henkel Sustainability Week компанія «Хенкель Україна» провела у своєму офісі виставку «Пластикова упаковка @ Henkel», на якій поділилася передовими інноваційними рішеннями у галузі поводження з пластиком, що знаходять своє відображення у бізнес-практиці глобальної Henkel та українських підрозділів компанії. Вже зараз компанія здійснює кроки, щоб підвищити частку упаковки, яка виготовлена із переробленого пластику.

«У світі існує велика проблема з поводженням із пластиковими відходами. Адже ще 50 років тому вся світова промисловість виробляла пластику в 20 разів менше, аніж зараз.  Сьогодні 8 мільйонів тонн пластику потрапляє у природне середовище, забруднюючи його, тому в усьому світі доволі серйозно підвищують вимоги до поводження з ним.  Є державні структури, експерти та медіа, які консолідувалися задля вирішення цього глобального виклику. Відповідальні компанії розробляють політики та стандарти поводження з пластиком і  його відходами. Навіть ритейлери, з якими ми співпрацюємо (вони теж продають продукцію у пластику),  також підвищують свою відповідальність за зменшення його частки в упаковці та впливу на довкілля. Наша місія — використання матеріалів, що не шкодять природі, створення раціонального дизайну упаковки, який дозволить замкнути цикл «виробництво – переробка – повторне використання». Ця тема стає важливою і для споживачів. У багатьох країнах світу зараз є велика кількість людей, які  вибирають продукти, звертаючи увагу на упаковку, і не підтримують тих виробників, які нехтують питаннями захисту довкілля від пластику», розказала під час виставки Ніна Домбровська.

На виставці «Пластикова упаковка @ Henkel» у межах Henkel Sustainability Week, компанія представила цікаві факти та технології, які відображають найсучасніші світові досягнення у створенні виробничих циклів, що сприяють повторному використанню сировини та переробці готової упаковки на нову тару або на корисні товари й речі, які щодня використовуються у побуті.

Інформація про компанію «Хенкель»

Компанія «Хенкель» має збалансований і диверсифікований портфель активів, що охоплює різні країни. Компанія, діяльність якої ведеться у трьох основних бізнес-напрямках, займає лідируючі позиції в промисловому і споживчому сегментах бізнесу завдяки успішним брендам, інноваціям і технологіям. Бізнес-напрямок «Клейові технології» компанії «Хенкель» посідає першість на світовому ринку клейової продукції у всіх сегментах даної галузі в різних країнах. У бізнес-напрямках «Засоби для прання та догляду за оселею» та «Косметичні засоби» компанія «Хенкель» лідирує у багатьох країнах і галузях по всьому світу. З часу заснування компанії «Хенкель» у 1876 році вона веде успішну діяльність вже понад 140 років. У 2018 році компанія «Хенкель» повідомила про обсяг збуту розміром приблизно 20 мільярдів євро і скоригований операційний прибуток розміром близько 3,5 млрд євро. В компанії «Хенкель» працює  приблизно 53 000 осіб у різних країнах – це віддана і дуже різноманітна команда, об’єднана високою корпоративною культурою, спільною метою забезпечувати стійкий розвиток і спільними цінностями. Як визнаний лідер стійкого розвитку, компанія «Хенкель» займає провідні позиції по багатьох міжнародних показниках та в багатьох міжнародних рейтингах. Привілейовані акції компанії «Хенкель» котируються на фондовій біржі Німеччини (фондовий індекс – DAX). Для отримання додаткової інформації просимо відвідати веб-сайт компанії за цим гіперпосиланням: www.henkel.com.

You may also like

Leave a reply