За результатами 2017 року німецька компанія Robert Bosch GMbH досягла збільшення продажів на 6,7% — до 5,4 млрд євро з 4,3 млрд у попередньому році. Загальний виторг склав 78 млрд євро. Одним з джерел прибутків Bosch стали рішення, спрямовані на «підключеність» та мобільність.

Як свідчать результати річного звіту, інноваційні рішення стають все більш пріоритетним для компанії на фоні традиційних напрямків діяльності. Підрозділ «Рішення для мобільності» збільшив виторг на 7,8% — до 47,4 млрд євро. Цей показник в три рази вищий за темпи зростання світового автомобільного виробництва. Для порівняння: в сегменті «Споживчі товари» виторг Bosch збільшився до 18,5 млрд євро, а в категорії «Будівельні технології та Енергетика» — до 5,4 млрд євро.

Наразі Bosch реалізує близько 170 проектів пов’язаних з Інтернетом речей (IoT), які спрямовані на вирішення проблем урбанізації, зміни клімату, забруднення повітря. У 2017 році компанія представила рішення для «розумного» землеробства, «розумних» будинків, а також електромобілей та транспорту з автоматизованим керуванням.

«Ми використовуємо Інтернет речей, щоб запровадити «підключення» у реальному світі, прагнучі підвищити загальну якість життя», — заявив Голова правління компанії д-р Фолькмар Деннер на щорічному брифінгу у Людвігсбургу (Німеччина). На думку пана Деннера, існують чисельні можливості для привнесення цифрової «підключеності» в такі сфери як виробництво, будівництво, життєзабезпечення міст.

У 2018 році Bosch очікує глобальне економічне зростання у розмірі 2,5%, а також планує подальше перетворення на головного гравця ринку технологій IoT та мобільних рішень.

 

You may also like

Leave a reply