Наприкінці листопада 2017 року в Україні запустився сервіс для спілкування журналістів і експертів – HelpSMI. Інструмент дозволяє журналістам швидко отримувати коментарі до статей, знаходити гостей для теле- і радіоефірів, черпати ідеї для нових матеріалів від спілкування з експертним співтовариством. З іншого боку, PR-фахівцям надається можливість заробляти згадки у ЗМІ завдяки своєчасному наданню якісної інформації.

На сьогодні сервісом активно користуються більше 600 людей. Серед них представники 15 телеканалів, 8 радіостанцій, 6 інформаційних агенцій і численних Інтернет-ЗМІ. Експертна база складається з працівників 24 PR- та маркетинг-агенцій, 19 бізнес-асоціацій загального і вузького профілів, 14 дослідницьких установ, декількох державних органів, неурядових організацій, директорів і маркетологів приватних компаній.

На сайті компанії представлені перші історії успіху, в яких фігурують інформаційна агенція Укрінформ, 5 канал, газета “Факти і коментарі”, західноукраїнський інформаційний портал Press Центр, радіо Hayat, телеканал ТАК TV, видання “Молодий Буковинець” та інші.

Своєю думкою про сервіс поділилася Валерія Печеник, головний редактор ІА Дивись.info: HelpSMI – це ресурс, який вразив мене по-перше, чіткою структурою, адже аналогічні сервіси, з якими стикалася раніше, надавали просто контакти експертів. У випадку  HelpSMI – це ціла система, завдяки якій за добу ми змогли отримати кілька цінних порад (адже зверталися саме за порадою) від експертів, які суттєво зрушили розслідування з місця (ми робимо розслідування щодо публічних закупівель на регіональному рівні, а це передбачає великий об’єм роботи із даними та документами, тож без порад спеціалістів це було би зробити дуже важко). По-друге, HelpSMI вразив оперативністю. Це велика проблема для онлайну і в аналогічних сервісах доводилося чекати невблаганно довго, через що, зізнаюся, я свого часу й перестала вірити у подібні платформи. Дуже сподіваюся, що проект розвиватиметься й надалі, адже наша редакція планує регулярно користуватися такими новими і дуже потрібними можливостями! Дякуємо за прекрасну ідею і чудове її втілення!”“Перші місяці роботи HelpSMI засвідчили, що інтерес до подібних послуг в Україні є. Журналісти надсилають в середньому по три запити на день. На 84% запитів надаються компетентні, інформативні відповіді. Кількість історій успіху (випадків, коли журналіст знайшов потрібного експерта і процитував його у матеріалі) постійно зростає. Сервісом залюбки користуються як загальнонаціональні, так і регіональні ЗМІ. Найпопулярнішими темами є корупція, енергетика, фінанси і право.” – говорить засновниця проекту й незалежний PR-консультант Анастасія Ширіна.

Зацікавлені у послугах HelpSMI й експерти. “Якщо компанія чи окрема людина ставлять собі за мету збільшити кількість згадок у ЗМІ, то за допомогою нашого сервісу зробити це надзвичайно просто. По-перше, тому що ви реагуєте на вже існуючі, реальні запити від журналістів. Немає потреби генерувати інформаційні приводи, витрачати ресурси на створення й розповсюдження матеріалів. Надаючи відповідь на питання журналіста, Ви допомагаєте йому виконати конкретне професійне завдання, тим самим створюючи собі репутацію знавця, а не спамера. Так вибудовувати відносини із представниками ЗМІ і простіше, і приємніше. По-друге, вірогідність того, що Вас процитують, зараз є порівняно високою з огляду на невелику конкуренцію. Кількість користувачів поступово зростатиме, і за рік процитуватися або стати героєм ефіру буде значно складніше, ніж зараз.” – розмірковує пані Анастасія.

Програма HelpSMI виводить двосторонню комунікацію PR фахівців і журналістів на якісно новий рівень. Вона допомагає професіоналам виконувати щоденні завдання швидше, краще, без зайвого стресу. Сервіс дозволяє журналістам формулювати запити і одним кліком надсилати їх усім тематичним експертам, які зареєстровані у системі. Процес реєстрації не займає і п’яти хвилин. Експерти отримують запити на особисту електронну пошту і листуються з журналістами стандартними імейлами – немає потреби заходити у особистий кабінет на сайті.

Наразі засновники активно працюють над популяризацією HelpSMI. Вони впевнені, що інструмент підвищить ефективність роботи PR- та маркетинг- відділів, зробить відомими справжніх експертів, позитивно вплине на якість української журналістики.

Посилання на сервіс: http://www.helpsmi.co/

You may also like

Вебінари

Запрошуємо на практичний вебінар «Microsoft Dynamics 365 Business Central – стратегічний інструмент CFO при інтеграції українських компаній в міжнародне бізнес-середовище»

Вебінар відбудеться під час наймасштабнішої події у сфері фінансів – 22 Щорічного Форуму Фінансових Директорів ...

Leave a reply