Пес-мейкер, тестувальник іграшок чи тренер з обіймів – на такі вакансії претендують цуценята з Бородянського притулку для тварин. Десятеро псів розмістили свої резюме на рекрутинговому порталі HeadHunter, аби довести: собаки не лише найкращі друзі, вони ще й незамінні помічники.
«Допоможу створити образ надійного, турботливого хлопця та розважу її, поки ти з друзями в барі», – так починає своє резюме чотирьохмісячний Барні, що шукає роботу пікап-майстра. Джек, який претендує на вакансію бебі-сіттера, обіцяє знайти спільну мову з вашими малюками – навіть якщо вони ще не розмовляють. А Кім, що хоче стати моделлю, запевняє: її фото у вашому Insta зберуть нечувану кількість лайків.
Проект #ПсиНеДляКраси для Бородянського притулку розробило комунікаційне агентство Engine Comms. Він має розповісти про собак з «професійної» точки зору та допомогти їм знайти «роботу». Резюме створили для десяти цуценят, що згодні працювати лише за однієї умови – якщо їх любитимуть.
«Любов і вірність не залежать від походження і породи, – каже Поліна Баліцер, в.о. директора Бородянського притулку для тварин. – Мипрорекламували тільки десятьох, але чотирилапого щастя вистачить на всіх – приїжджайте і закривайте свої вакансії!»
Над проектом працювали:
Ідейне натхнення: Жанна Стрельникова, маркетинг-менеджер категорії газованих напоїв компанії PepsiCo
Реалізація: Engine Comms
Креативний директор: Олексій Смєхов
Арт-директор: Микита Погребний
Копірайт: Оксана Гончар, Олександр Перепьолов
PR і промо: Ілона Степанова, Сергій Рапп, Аліна Громова, Вікторія Сичова
Фотограф: Еліна Баліоз
Ілюстратор: Андрій Волошин