Пес-мейкер, тестувальник іграшок чи тренер з обіймів – на такі вакансії претендують цуценята з Бородянського притулку для тварин. Десятеро псів розмістили свої резюме на рекрутинговому порталі HeadHunter, аби довести: собаки не лише найкращі друзі, вони ще й незамінні помічники.

«Допоможу створити образ надійного, турботливого хлопця та розважу її, поки ти з друзями в барі», – так починає своє резюме чотирьохмісячний Барні, що шукає роботу пікап-майстра. Джек, який претендує на вакансію бебі-сіттера, обіцяє знайти спільну мову з вашими малюками – навіть якщо вони ще не розмовляють. А Кім, що хоче стати моделлю, запевняє: її фото у вашому Insta зберуть нечувану кількість лайків.

Проект #ПсиНеДляКраси для Бородянського притулку розробило комунікаційне агентство Engine Comms. Він має розповісти про собак з «професійної» точки зору та допомогти їм знайти «роботу». Резюме створили для десяти цуценят, що згодні працювати лише за однієї умови – якщо їх любитимуть.

«Любов і вірність не залежать від походження і породи,  – каже Поліна Баліцерв.одиректора Бородянського притулку для тварин. – Мипрорекламували тільки десятьохале чотирилапого щастя вистачить на всіх – приїжджайте і закривайте свої вакансії!» 

Над проектом працювали:

Ідейне натхнення: Жанна Стрельникова, маркетинг-менеджер категорії газованих напоїв компанії PepsiCo

Реалізація: Engine Comms

Креативний директор: Олексій Смєхов

Арт-директор: Микита Погребний

Копірайт: Оксана Гончар, Олександр Перепьолов

PR і промо: Ілона Степанова, Сергій Рапп, Аліна Громова, Вікторія Сичова

Фотограф: Еліна Баліоз

Ілюстратор: Андрій Волошин

You may also like

Leave a reply