Українці шукають вирішення проблеми не в Google, а в Play Маркеті

Українці шукають вирішення проблеми не в Google, а в Play Маркеті

У світі й зокрема в Україні виник новий тренд — люди в обхід Google шукають вирішення проблем у магазині додатків. Серед запитів у Play Маркет вже зараз можна знайти класичні «гуглові»: «продати одяг Київ», «купити одяг», «купити сукню» тощо.

За даними аналітичної платформи Statista, 69% встановлених неігрових додатків користувачі знаходять у Play Маркеті, а не у пошуковиках.

«У світі 5,1 млрд мобільних користувачів. Вони почали частіше купувати: якщо у 2015 мілленіали активніше користувалися додатком Facebook, то нині №1 для них — Amazon. Мобільний додаток для e-commerсe більше не опція, а необхідність», — говорить Олександр Роєнко, керівник онлайн-сервісу для покупки та продажу речей Shafa.ua. Як повідомив Олександр, саме тому у вересні команда проекту запустила мобільний додаток.

Зокрема такі мобільні рішення допомагають повертати клієнтів, зацікавлювати їх і мотивувати активніше користуватися продуктом. Аналітики відзначають, що в додатку «Шафи» користувачі проводять понад 30 хвилин на день, тоді як у мобільній версії сайту — 13.

«У додатку є важливі для користувачів функції, які складніше втілити в мобільній версії продукту. Наприклад, сповіщення про події: в «Шафі» це додавання товару до обраного, нові повідомлення, відгуки. У додатку користувач дізнається про це миттєво, у вебі — тільки з email-повідомлення. Загалом під час купівлі або продажу речей у додатку навіть «шлях» клієнта інший: він робить менше дій. Наприклад, алгоритм підбирає найліпші товари, спираючись на уподобання користувача. Це економить його час і підвищує шанс покупки. Такі допоміжні цінності й затримують користувачів у додатку«, — зазначає Владислав Білогородський, керівник відділу розробки мобільних додатків Shafa.ua.

За даними розробників «Prom.Покупки«, частота замовлень на одного мобільного користувача в 13 разів вища, ніж користувача вебу. Середня виручка на клієнта також більша в кілька разів.

«Тому, найімовірніше, незабаром і офлайн-рітейлери будуть розвивати мобільний напрям. Так вони нарешті оцифрують свій асортимент і розвантажать офлайн-точки за допомогою кур’єрських, поштових доставок, самовивозу. Ці прогресивні зміни йтимуть тільки на користь бізнесу й споживачам«, — говорить Ольга Білоус, керівник мобільного департаменту EVO.

Оставить комментарий