2 березня о 14.00 (субота) в бібліотеці Остапа Вишні (Грушевського, 9, метро Арсенальна, Київ) відбудеться черговий захід в рамках Масштабного проекту знань “Інтелектуальні дискусії”.

Тема: “Права людей на якісну послугу і обумовлену”

Орієнтовний керунок дискусії!

  • Що таке право людини на якісний сервіс?
  • Чи знають люди сьогодні свої права як споживача послуг?
  •  Чи завжди ці права у кожній послузі однакові або ж є особливості?
  • Які інструменти захисту своїх прав існують?
  • Як відстоювати свої права на якісні послуги в Україні та закордоном?
  • Як може свої права захищати український турист закордоном?
  • Чи толерантність споживача до низької якості сервісу впливає на розвиток ринку?
  • Ринок регулюють споживачі?
  • Що сприяє наданню послуг низької якості і існуванню шахраїв?
  • Безоплатні і волонтерські послуги мають право на неякісний підхід?
  •  Чому деякі люди не захищають своїх прав як споживачів?
  •  Не вчасно висловлені претензії можуть призвести до проблем і скандалів?
  •  Претензії – це якісний фідбек?
  • Послуги спрямовані на вибір та контроль споживача?
  • Держава, що надає послуги за податки громадян.
  • Хто відповідальний за надання неякісних послуг держструктурами та приватними організаціями?
  • Як сформувати комфортний простір довкола себе?

Експерти!

    • Наталія Д’ячкова, кандидат юридичних наук, доцент, директор ТОВ “Скарга”;
    • Денис Радюк, український незалежний міжнародний журналіст, активіст сталого розвитку, іноваційний, консалтинговий та науковий підприємець, засновник “Green Clinic” Scientific Research Center, дослідник проблем паралельного вивчення мов;
    • Яніна Алєєва, модератор дискусії, дослідниця родоводу, авторка культурних проектів. В минулому – проект “Родинне Дерево”, а зараз – розвиває свою громадську організацію “Моя провінція”. За основним родом діяльності – маркетолог і фахівець з комунікацій;
    • та інші на стадії погодження

ВХІД ВІЛЬНИЙ! 

You may also like

Leave a reply