Круглий стіл: Художники-шістдесятники в контексті українського мистецтва другої половини XX ст.

Круглий стіл: Художники-шістдесятники в контексті українського мистецтва другої половини XX ст.

10 жовтня 2017 року в музейно-культурному комплексі «Львіварня» буде проведений круглий стіл на тему «Художники-шістдесятники в контексті українського мистецтва другої половини ХХ століття». Дискусія відбудеться за участі діячів культури та мистецтвознавців і стане завершальною точкою виставки робіт Веніаміна Кушніра.

Серед учасників круглого столу:

  • Іван Кушнір —  син художника Веніаміна Кушніра, архітектор, м. Київ
  • Ярослав Кравченко — мистецтвознавець, професор, м. Львів.
  • Олена Лодзинська — директор Музею шістдесятництва,   м. Київ
  • Орест Голубець —  доктор мистецтвознавства,  м. Львів
  • Ольга Ігнатенко — історик, м. Львів
  • Михайло Кулівник — мистецтвознавець, арт-куратор, м. Київ

Митці-шістдесятники внесли чимало яскравих сторінок до нашої історії. Тодішнє покоління молодої української інтелігенції виступало за оновлення, боролося за свободу мови, культури і творчості. Їхній світогляд формувався під впливом гуманістичних традицій Заходу, а також зростаючого інтересу до культурного спадку своєї нації.

Феномен шістдесятництва припав на суперечливу епоху, тому мав дискусійний характер і, безумовно, залишив після себе чимало відкритих запитань. Художники та дослідники мистецтва спробують знайти відповіді на деякі з них під час круглого столу. Запрошуємо представників ЗМІ долучитися до обговорення.

Час: 18:00-19:30, 10 жовтня 2017 року.

Місце: музейно-культурний комплекс пивної історії «Львіварня» (м. Львів, вул. Клепарівська, 18).

Вхід вільний.

Для довідки

«Львіварня» — один із найсучасніших музейних комплексів, аналогів якому немає в Україні. Логіка експозиції і текстів екскурсії проста: тут зібрано все цікаве, що стосується Львова і пива. Частина експонатів ігрові та інтерактивні: жива гравюра, театр тіней, 3D-голограма. Формат арт-об’єкту суттєво відрізняється від музеїв у класичному розумінні: він поєднав у собі ознаки сучасного музею та культурного простору, готового підлаштовуватися під проведення виставок, конференцій, показів мод тощо. 

Про компанію Carlsberg Ukraine:

Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. Бренд Carlsberg є одним з найвідоміших пивних брендів в світі, а бренди Балтика, Carlsberg і Tuborg входять до числа найбільших брендів в Європі. В Carlsberg Group працюють більше 41 000 осіб, а продукція Групи продається на більш ніж 150 ринках світу. За підсумками 2016 року Carlsberg Group продала близько 35 мільярдів пляшок пива *.

Додаткова інформація на сайті www.carlsberggroup.com.

До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в м. Запоріжжя, м. Київ та м. Львів. У компанії працює більше 1500 осіб. У портфель Carlsberg в Україні входить пиво, алкогольні та безалкогольні напої наступних торгових марок: «Львівське», Baltika, Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664, «Арсенал», «Жигулівське Запорізького Розливу», «Хмільне», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Seth & Riley’s Garage, Harp, Warsteiner, Grimbergen і інші.

Компанія Carlsberg Ukraine входить до списку найбільших платників податків України (за даними рейтингу «ТОП-100 платників податків України» видання «Бізнес», 2016 г.), а також займає перше місце в номінації «Репутаційна стабільність» (за даними рейтингу «Репутаційні активістів» видання «Бізнес», 2016 г.). Carlsberg Group — один з найбільших датських інвесторів на території України.

За даними Nielsen**, за підсумками 2016 року частка компанії Carlsberg Ukraine на ринку пива України складає 29,9% в натуральному вираженні***, на ринку квасу частка компанії складає 43,9% в натуральному вираженні***.

Додаткова інформація на сайті www.carlsbergukraine.com.

Читайте новини компанії на офіційній сторінці в facebook www.facebook.com/CarlsbergUkraine.

* Літраж пляшок становить 0,5 л

** Nielsen Holdings N.V. (NYSE: NLSN) — провідний світовий постачальник аналітичних даних про споживчу поведінку і купівельні звички. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті www.nielsen.com.

*** без урахування території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь за період січень-грудень 2016 року.

Оставить комментарий