Під час майстер-класу Оксани Мороз (Со-Founder @МАМА-маркетинг) розглянемо

як ефективно, якісно та бюджетно промоутити стартапи та інноваційний бізнес за допомогою social media.

Ключові теми для обговорення:

– Інформаційне поле для стартап – навіщо та як?

– А ваш стартап дійсно існує? Соціальні мережі як перший крок до впізнаваності на ринку.

– Де шукати інформаційну підтримку: хто може і має розповідати про ваш стартап.

– Чи варто постити «котиків» у FB або навіщо зважати на особливості медійних інструментів при роботі з ЦА.

– Відвідувачі та фолловери: як залучити зацікавлених у стартапі та не витрачати час на «випадкових перехожих»

– Як формувати інформаційне поле системно та бюджетно: профіль команди, постановка задач, KPI.

Спікер: Оксана Мороз, понад 12 років в комунікації та бізнесі. Більше 1000 запущених проектів, 7 запущених і працюючих бізнесів, Со-Founder «МАМА-маркетинг».

Вартість: 50 грн.

Ми не зможемо прийняти готівкові платежі. Будь ласка, придбайте квитки онлайн, або платіжною картою на вході.

You may also like

Leave a reply