З моменту запуску нової лінійки роумінгових тарифів Vodafone наприкінці 2015 року, спостерігається постійне зростання числа роумерів та використаних ними послуг.

Так, у другому кварталі 2018 року загальна кількість роумерів зросла на 25% в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року. При цьому, число користувачів мобільного інтернету в роумінгу стало на 89% більше в порівнянні з другим кварталом 2017 року.

Найбільш популярним напрямком для подорожей залишаються країни Європейського союзу: кількість абонентів Vodafone, які користувалися роумінгом в країнах ЄС, зросла на 60%.

Таке зростання споживання послуг, на думку директора з маркетингу Vodafone Україна Андрія Отрощенка, обумовлений тим, що Vodafone постійно збільшує кількість пропозицій для спілкування абонентів у роумінгу. «З моменту запуску в 2015 році популярної послуги «Роумінг, як вдома», абонентам були запропоновані найрізноманітніші послуги для того, щоб кожен міг підібрати для себе оптимальний пакет – це й «Безвіз вікенд», і «Україна онлайн», і «Спекотна відпустка». З останніх інновацій варто відзначити запущений вперше в Україні безлімітний месседжинг у роумінгу для спілкування у Viber, WhatsApp, Skype», – зазначив Андрій Отрощенко.

Детальна інформація про тарифи та послуги, доступних абонентам Vodafone в роумінгу за посиланням.

 

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Leave a reply